الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

اسامی و مشخصات شکنجه گران زندان شیبان کشور احواز اشغالی منتشر خواهد شد

اسامی و مشخصات ۸۵ تن از عوامل و شکنجه گران زندان شیبان کشور احواز العربیه اشغالی طی چند روز آینده برای اولین بار منتشر خواهد شد

طی روزهای آینده اسامی و مشخصات ۸۵ تن از بازجویان و شکنجه گران و زندانبانان ایرانی زندان شیبان احواز پایتخت، بهمراه تصاویر بسیاری از آنان منتشر خواهد شد. این مجموعه شامل اطلاعاتی از درون زندان شیبان احواز پایتخت می باشد که با تلاش بسیار زیاد گردآوری شده و از داخل احواز العربی اشغالی تهیه شده‌اند.

بازجویان، شکنجه گران، زندانبانان و عوامل زندان که اسامی و تصاویرشان در این گزارش فاش شده است، کسانی هستند که در شکنجه و اعدام شهروندان در زندان مذکور بخصوص زندانیان عرب بطور مستقیم دست داشته و دارند.

زندان شیبان احواز پایتخت یکی از مخوف ترین زندانهای بنا شدهٔ ایران در خاک کشور احواز العربی اشغالی است و شرح شکنجه هایی که شهروندان طی ۴۳ سال در این زندان جهنمی متحمل شده‌اند از طاقت بیان خارج است. اما جانیان و شکنجه گران گریزی از افشا شدن و سپرده شدن به دست عدالت و مردم نخواهند داشت.

از همه شهروندان و زندانیان آزاد شده از زندانهای جهنمی دیکتاتوری رژیم اشغالگر ایران، درخواست داریم که برای گردآوری اسامی و مشخصات جنایتکاران در سایر زندانها ما را یاری نمایند.

با افشای اسامی و مشخصات این چهره های منفور آدمکش در زندانهای مختلف، گامی بلند علیه سرکوب و عوامل شکنجه و اعدام برای آزادی زندانیان برداریم.

 

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
Http://ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا