دیدگاه‌هاملل تحت ستمگزارش ها

غارت تمام و کمال دولت بلوچستان اشغالی با همکاری ایران اشغالگر

«هند بدون آنکه به تعهدات خود در بندر چابهار از بنادر دولت بلوچستان تحت اشغال نظامی ایران،عمل کند ۹۹ درصد از درآمد تخلیه و بارگیری کالا و کانتینرهای این بندر را تصاحب کرده است.»

این درآمد فوق‌العاده حجیم تنها با کمک و همکاری دولت ایران اشغالگر با دولت هند امکان‌پذیر است.
در همین حال ملت بلوچ در بدترین شرایط فقر و فلاکت تحمیلی از سوی ایران اشغالگر بسر میبرند. مزید بر آن خشکسالی برنامه‌ریزی شده، ظلم عریان اشغالگران ایرانی و گماشتگان آنها و اعدام هر روزهٔ فرزندان این ملت ستم دیده در حال افزایش بی سابقه ای است.

هندیان قدیم هرگز در خواب نیز نمی‌دیدند که روزگاری قومی به غایت ظالم و کافر در جغرافیایی جعلی موسوم به ایران قدرت را بدست گیرند که تقاص غنائم نادرشاه افشار را با ضریب هزار، از جیب ملتهای تحت اشغال خود پس بدهد.

و متاسفانه افرادی در میان این ملل غیرفارس وجود دارند که از شدت رذالت و دنائت و حقارت، به‌جای مقابله با ظلم و ظالم و اشغالگر و جاسوسان او، به جان کارگر و ضعیف و زیردست و مستأجر و مشتری افتاده است تا با خالی‌کردن جیب دیگران، برای خودش ثروت (!) و آسایش (!) فراهم سازد و نمی‌داند که هر آن‌چه از کنده‌کاری به‌دست می‌آوَرَد، متعلق به وارثان شرقی این سرزمین است. به افغانیان، پاکستانیان و در نهایت نیز به چینیان.

 


ابوفهد الأحوازی
مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
Http://ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا