جغرافياي ايران جعليجهانويديوها

انهدام یک هزار موشک ایران اشغالگر در حمله اسرائیل به سوریه

دیدبان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: در انفجارهایی که ۶ ساعت پس از حمله اسرائیل به شهرستان مصیاف در استان حماه ادامه یافت، یک هزار موشک‌ میان‌برد زمین به زمین که در یک مرکز تحقیقات نظامی تحت نظارت افسران سپاه تروریستی ایران اشغالگر تولید شده بود، منهدم شد.

به گزارش العربیه، دیدبان حقوق بشر سوریه همچنان به نقل از منابع آگاه تاکید که این موشک‌ها در انباری در منطقه الزاوی شهرستان مصیاف به مدت بیش از یک سال جاسازی شده بود.

بنا به این گزارش، مواضع شبه‌نظامیان وابسته به ایران اشغالگر که ماموریت ساخت این نوع ‌موشک‌ها در روستای الزاوی و اردوگاه الطلائع واقع در روستای شیخ غضبان در حومه مصیاف هستند، بارها طی سال‌های گذشته مورد حمله اسرائیل قرار گرفته است.

این سازمان حقوق بشری در گزارش خود از کشته شدن یکی از افسران نیروهای رژیم سوریه در نتیجه حملات اسرائیل به این انبار خبر داد.

انفجارهای پیاپی در زاغه‌های تسلیحاتی حدود ۶ ساعت پس از حمله هوایی اسرائیل متوقف شد و ترکش این انفجارها آسیب‌هایی به منازل شهروندان سوری وارد کرد.

به گفته شاهدان عینی، تیم‌های آتش‌نشانی چندین ساعت‌ در مهار این آتش سوزی و اطفای حریق شرکت کردند و آمبولانس‌های نظامی و غیرنظامی مصدومان را به بیمارستان‌ها منتقل کردند.

 

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
Http://ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا