ملل تحت ستمگزارش ها

عامل قتل مهسا امینی چه کسی است؟

گزارشی در شبکه‌های اجتماعی انتشار یافته که عامل ضرب و شتم و قتل زنده‌یاد مهسا امینی را “سرهنگ پاسدار سیدعباس حسینی، فرمانده یگان ارشاد” عنوان کرده است.

این مطلب در شبکه‌های اجتماعی با عنوان “افشاگری ستوان‌یکم حسن شیرازی، جمعی یگان گشت ارشاد تهران در خصوص چگونگی آسیب منجر به قتل مهسا امینی” انتشار یافته است.

این شخص عنوان کرده است: زمانی که مهسا را از خودروی ون پیاده کردند، من از پنجره یکی از طبقات او را می‌دیدم، دخترک بسیار ترسیده بود و با صدای بلند در حالی که دستانش را روی سرش گرفته بود، جیغ می‌کشید. یکی از ماموران زن به سمت او رفت و گفت؛ “خانم جیغ نزن، یک تعهد می‌دهی و تا یک ساعت دیگر آزاد می‌شوی”. اما چنان ترسی در دخترک بود که گمان کنم اصلا حرف‌های او را نمی‌شنید و به جیغ زدن ادامه می‌داد و می‌گفت؛ رهایم کنید.

این مامور پلیس افزود: همکاران خانم او را کشان‌کشان به سمت ساختمان بازداشتگاه ارشاد می بردند و او همچنان جیغ می‌زد. ناگهان فرمانده یگان ارشاد “سرهنگ پاسدار سیدعباس حسینی” که عازم کربلا هم بود و برای شرکت در مراسم اربعین ساعاتی قبل در صبحگاه از تمام نیروهای یگان طلب عفو و حلالیت کرده بود، در حالی که از شنیدن صدای جیغ دخترک خیلی عصبانی به نظر می‌رسید وارد معرکه شد و با مشت محکمی بر سر مهسا ضربه زد و گفت؛ “خفه شو  دختره بدکاره”.

شیرازی اظهار داشت: ناگهان سکوت بر فضای یگان حاکم شد و مهسا روی زمین افتاد. سپس به او لگد زد و گفت؛ “ببرید بازداشتگاه منفی دو که تاریکترین بازداشتگاه یگان ما است”. مهسا بیهوش بود ولی خانم‌ها سعی می‌کردند او را بلند کنند. خانم صدیقی گفت؛ “تمارض نمی‌کند جناب سرهنگ، بی‌هوش است” و خانم خالقی هم با استرس گفت؛ “از گوشش خون می‌آید”.

وی افزود: ناگهان همه سراسیمه شدند و سرهنگ که نمی‌خواست از خود نگرانی بروز دهد با غرور و نخوت همیشگی به اتاق خود برگشت و بیست دقیقه‌ای طول کشید تا آمبولانس به محوطه یگان آمد و مهسا را برد.
این مامور نیروی انتظامی گفت: اگر در برنامه سرهنگ تداخلی نشده باشد، اکنون در کربلا مشغول عزاداری اربعین است!

شیرازی در پایان تاکید کرد: من بر حسب وظیفه شرعی و شرف سربازی که به آن سوگند خورده‌ام، حقایق را برای مردم ایران نشر دادم و این مطالب را برای بازرسی سازمان و دفتر فرماندهی نیز به صورت مکتوب ارسال کردم. مهسا در کلاس دچار سکته قلبی نشده و این بزرگترین دروغ از جانب مرتکبان قانون‌شکن در قتل یک دختر مسلمان است.

منبع: علی جوانمردی، خبرنگار مستقل

 

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
Http://ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا