گزارش ها

مرگ مغزی مهسا امینی بر اثر ضربات و دروغگوئی پلیس تهران

کانون حقوق بشر ایران جعلی روز سه شنبه ۲۲ شهریور۱۴۰۱ خبر شوکه کننده مرگ مغزی مهسا امینی (ژینا امینی) دختر ۲۲ ساله اهل سقز که توسط ماموران فاسد گشت ارشاد تهران مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود فضای مجازی را پر کرده و جامعه را در شوک فرو برد.

مهسا امینی همچنان با سطح هوشیاری ۳ در بیمارستان کسری در تهران، پایتخت صدور تروریسم و توحش ایران اشغالگر تحت مراقبت های ویژه قرار دارد و بدلیل تحت فشار قرار داشتن خانواده و دروغگویی مقامات جنایتکار ایرانی هنوز سرنوشت او بطور قطع مشخص نیست، اما خانواده او اعلام کرده‌اند که او هنوز زنده است؛

در گزارشی که ایران وایر در این خصوص منتشر کرد آمده است: «ماموران حراست بیمارستان اجازه ورود به بخش آی سی را بدون نام بردن از بیمار نمی‌دهند و به محض شنیدن نام «امینی» اعلام می‌کنند که او «ممنوع الملاقات» است. این خبرگزاری نوشته است که برای پرسش درباره وضعیت مهسا امینی با بیمارستان کسری تهران تماس گرفت اما اپراتور بخش آی سی یو بیمارستان با شنیدن نام «مهسا امینی» تلفن را بدون هیچ توضیحی قطع کرد.»

درحالیکه مهسا امینی در زمان بازداشت بشدت مورد ضرب و شتم ماموران وحشی ایرانی قرار گرفته و ظرف تنها دو ساعت با سکته قلبی و مغزی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است، پلیس جنایتکار تهران با دروغگویی اعلام کرد که: «مهسا امینی دچار عارضه قلبی شده و هیچ موردی از برخورد و توهین وجود نداشته است.»

ماموران فاسد گشت ارشاد ایران اشغالگر در زمان بازداشت مهسا در ورودی بزرگراه حقانی به برادرش گفته بودند: «او را به پلیس امنیت اخلاقی در خیابان وزرا می برند و او باید در یک کلاس توجیهی ۴۰ دقیقه ای درباره حجاب شرکت کند!»

ماموران جنایتکار ایرانی مهسا را ضمن ضرب و شتم شدید او را بازداشت کرده و با ماشین گشت ارشاد با خود بردند. اما ظرف تنها دو ساعت جسم بی جان او را با آمبولانس به بیمارستان کسری منتقل کردند. پزشکان با تشخیص سکته قلبی و مغزی به خانواده گفتند اگرچه قلب او می تپد اما سطح هوشیاری مغزی بسیار پایین است و عملا خانواده را جواب کردند.

این درحالیست که برادر مهسا وارد اتاق شده و وی را دیده است اما به او اجازه فیلمبرداری داده نشده است. به گفته برادر مهسا صورت وی ورم کرده و پایش کبود بوده است. همچنین در تصویر منتشر شده از مهسا خونریزی از گوش راست قابل مشاهده است.

در همین حال یکی از مسئولان جنایتکار پلیس تهران در وحشت از واکنشهای اجتماعی در فضای مجازی و اعتراضات در خیابانها در این باره گفت: «آنچه درباره خانم امینی اتفاق افتاده، درگیری و زد و خورد و توهین نبوده و آنچه اتفاق افتاده یک عارضه قلبی بوده و در مقر پلیس در کلاس توجیهی رخ داده است. او کنار دیگر خانم‌هایی که در جمع بودند دچار عارضه قلبی شده و سریع هم به بهداری ارجاع داده شد. این جنایتکار پلیس همچنین گفت: فعلاً خانم امینی در حال درمان است و درباره وضعیت او حرفی نمی‌توان زد.»

سازمان هه نگاو از قول یک منبع مطلع نوشت: «نهادهای امنیتی خانواده امینی را تهدید کرده‌اند که اگر با رسانه‌های خارجی حرف بزنند با آنها برخورد جدی خواهد شد.»

مهسا امینی بهمراه برادر خود برای یک سفر به تهران رفته بود و بدون هیچ دلیلی توسط گشت مفسد فی الارض موسوم به “ارشاد” تهران دستگیر شد.

 


مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز
Http://ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا