بیانه هاجبهه

اطلاعيه/ جبهه دمکراتیک مردمی احواز سرکوب وحشیانه ملت کورد و حمله به پایگاههای احزاب کوردستانی در اقلیم کوردستان عراق را محکوم میکند.

فرزندان ملل تحت اشغال ایران

ملت همرزم و مبارز کورد

بیش از دو ماه است كه انقلاب سراسری ملل تحت ستم و اشغال در ایران ادامه دارد و این بار از سرزمین کوردستان قهرمان شعله ورشد.
انقلابی که به رغم سرکوب وحشیانه رژیم تروریستی تهران به سمت پیروزی به پیش میرود و پایه های پوشالی رژیم فاشیستی و اشغالگر ایران را میلرزاند .
این انقلاب که تا کنون با خون جوانان ملل تحت اشغال ایران خصوصا ملت کورد و بلوچ روزانه شکوفاتر میشود تا آزادی ، برابری و حق تعیین سرنوشت ملتها را که خواسته تاریخی آنان است را ورق بزند.

فرزندان مبارز ملت کورد

دشمن ما طی صد سال گذشته ثابت کرده که نه تنها به حقوق ملی و انسانی و حق تعیین سرنوشت ما اعتراف نمی کند بلکه حتی حاضر نیست ساده ترین حقوق انسانی ما را به رسمیت بشناسد، گفتگو را رد میکند ، رهبران ما را ترور می کند و الان خواسته های مسالمت آمیز تظاهر کنندگان را با سرکوب و زندانی و شکنجه و رگبار مسلسلها و اعدام جواب میدهد .
دشمنی که همینک بصورت علنی ملت کورد و ملتهای تحت اشغال را هدف کشتار مستقیم خود قرار داده و پایگاه ها و رهبران این ملل را در کشورهای مجاور و حتی در کشورهای اروپائی و امریکا مورد حمله قرار داده و یا تهدید به مرگ میکند.

ما بر این عقیده هستیم جنایات های رژیم نه تنها ملل مبارز را شکست نداده بلکه اراده آهنین آنها را محکم تر نموده و آنان را متحدتر از همیشه نموده است.

ملت عرب احواز که طی دو دهه گذشته سرافرازانه برای آزادی و استقلال سرزمین مادری خود هزاران شهید و اسیر را نثار نمود و همینک با وجود دستگیریهای وسیع و نظامی کردن شهرها و روستاها خصوصا بعد از کشتار فرزندان احواز در نیزارهای شهر معشور در 2019 همينك در تمامی شهرها همراه با انقلاب ملل و برای آزادی و حق تعیین سرنوشت تا رسیدن به دولت ملی مستقل مبارزه میکند . ملت عرب احواز همیشه و تا پیروزی خود را شریک و همرزم ملل تحت اشغال ایران میداند .

فرزندان مبارزه ملت کورد

جبهه دمکراتیک مردمی احواز ضمن تاکید مجدد بر همراهی و توسعه مبارزات ملل تحت اشغال ایران برای رسیدن به آزادی، سرکوب وحشیانه ملت کورد توسط نیروهای اشغالگر ایران در کوردستان و حملات زبونانه به پایگاههای سازمانهای مبارز کوردستانی در اقلیم کوردستان عراق را بشدت محکوم کرده و خواهان برخورد شدید سازمانهای بین المللی با این جنایت ها و تجاوزات و نقض صریح قوانین بین المللی توسط رژیم جنایتکار ایران را داریم.

فرزندان ملت عرب احواز

جوانان دلیر و همیشه در صحنه مبارزه
رشادت ها و قیام پرشور شما از انتفاضه سال 2005 تاكنون خواب را ازچشمان اشغالگران ربوده است ، همچون گذشته پر افتخار در مقدمه مبارزات رهائی بخش ملل تحت ستم باشید تا برای خود و آیندگانمان کشوری آزاد و مستقل ساخته و در دنیایی بهتر بدون تبعض و خشونت و ترس و رعب اشغالگران زندگی کنیم .

روح همه جانباختگان راه آزادی شاد
خجسته و پاینده باد
اتحاد مبارزاتی ملل برای رسیدن به حق تعیین سرنوشت و تاسیس دولتهای مستقل
جبهه دمکراتیک مردمی احواز
22/11-2022
www.alahwaz.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا