ملل تحت ستمگزارش ها

تصاویری از آثار شکنجه بر پیکر شادمان احمدی، جانباخته راه آزادی

شادمان احمدی، جوان کُرد اهل دهگلان کردستان اشغالی، روز پنج‌شنبه چند ساعت پس از بازداشت، زیر شکنجه مزدوران رژیم اشغالگر ایران به شهادت رسید.

فرمانده ای علیل پا لب گور حکم به اعدام میدهد، رئیس مجلسش (قالیباف گازانبری) نیز قبل از او حکم به کشتار مردم داده بود. آن باصطلاح نمایندگان مردم نیز سکوت کردند، سکوت نشانهٔ رضایت است. مجموعه ای از جانیان، دزدان غارتگر و ناپاک زادگانی گردآمده دور هم!. اینان کارگزارانی ابله، ابن الوقت، بی مایه، خبیث، فرصت طلب، فاسد و جنایتکاری هستند که هرگز غم مردم و ملتهای خود و تاریخ خود را ندارند.

ببینید چگونه فرزندان شما را میگیرند، در زندان به آنها تجاوز میشود، سپس آنها را میکشند و اعضای داخلی بدن آنها را میدزدند و بفروش میرسانند، در نهایت حق السکوت از خانوادهٔ آزادیخواه کشته شده نیز میگیرند. پول خوبی از خون جگرگوشه های شما کسب میکنند، اینطور نیست؟

بسیار راحت کودکان، زنان، دختران و پسران شما را در خیابانها و زندانها میکشند، رهبرشان و آن رئیس مجلسش بشما توهین میکنند و علنا حکم برایتان میبرند، و هنوز هم فارغ البال و در کمال آرامش و امنیت و صحت و سلامت و شاد و قبراق در بین شما میلولند و عیش و نوش میکنند و میدزدند و غارت میکنند و ویران میکنند و بشما میخندند… و شما مردم تصور میکنید با کشتن چند جوجه بسیجی و سپاهی دست چندمی، امنیت را از آنها سلب کردید. بالاخره چند راس سپاهی و ملا خانه هایشان را ترک کرده‌اند!!.

بجای مقابله به مثل کاملا مسلحانه و کشتن گله ای آنها بی هیچ رحم و شفقتی، به شعارهای آبکی شبانه از روی پشت بامها، مرگ بر دیکتاتور و آتش زدن دربهای آهنی و دیوارهای مراکز بسیج و کتک زدن چند راس خائن مزدور اکتفا کرده‌اید. در عوض آنها در جواب این کارهای درپیتی شما، خانواده‌هایتان را عزادار میکنند.

آیا تاکنون تغییری ملموس در اعمال ضدبشری این رژیم اشغالگر مشاهده کرده‌اید؟

چون میدانند شنا دست به اسلحه نمیبرید، با اذان شب شما را در خیابان‌ها به گلوله می‌بندند، با اذان صبح نیز فرزندانتان را اعدام میکنند و اکثریت شما مردم و ملل تحت ستم ایران هنوز هم نظاره گر و تماشاچیِ تخمه بشکنِ این ظلم بی پایان بر خود و فرزندانتان، در خانه هایتان گرم و آسوده غنوده اید.
تفو بر خائنین منافق.. تفو!

این جنگ جنگ هویت یابی، جنگ مدرنیته با سنت های متحجرانه ملایان به غایت نجس ایرانی است برای رهایی و استقلال و آزادگی که خداوند به بشریت رهنمون میکند.
آنان که بی تفاوت نشسته‌اند و نظاره گرند، دستشان به خون این جوانان از عرب گرفته تا کُرد و بلوچ و دیگر ملتها آغشته است. آنان شریک جرم این رژیم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا