الاحوازجغرافياي ايران جعليملل تحت ستم

دختر جوان اهل رباط کریم با پرتاب از ارتفاع توسط مزدوران به قتل رسید

بهار خورشیدی، هنرمند ۲۲ ساله ساکن رباط‌کریم با شروع انقلاب مردمی در تاریخ ۲۲سپتامبر ۲۰۲۲ توسط آدمکشان دولت اشغالگر ایران با پرتاب از ارتفاع به قتل رسید.

بر اساس گزارش منابع آگاه، این هنرمند جوان به همراه مادر و خواهر خود در جریان انقلاب و در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۲( حدود سه ماه و نیم قبل) توسط مزدوران لباس شخصی در یکی از خیابان‌های رباط‌کریم محاصره و به داخل یک خودروی ون انتقال داده شده بودند.

زمانی که مردم جهت حمایت از این سه نفر به سمت خودرو هجوم می‌آورند، خواهر بهار با استفاده از فرصتی که پیش آمده او را فراری می‌دهد.
بهار با کمک مردم سوار تاکسی شده و خود را به منزل می‌رساند و جریان بازداشت مادر و خواهرش را برای پدرش تعریف کرده و آقای خورشیدی نیز جهت پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان از منزل خارج می‌شود.

پس از گذشت یک تا دو ساعت، مزدوران لباس شخصی که گویا بهار را تعقیب کرده بودند! با یورش به منزل آقای خورشیدی جهت بازداشت این دختر جوان اقدام کرده و زمانی که با مقاومت و فریادهای درخواست کمک او از پنجره مواجه می‌شوند، او را از ارتفاع به پایین پرتاب کرده و باعث قتل این هنرمند جوان می‌شوند.

خانواده خورشیدی از سوی نهادهای امنیتی ایران اشغالگر جهت عدم اطلاع‌رسانی تحت فشارهای شدید قرار گرفته و به طور جدی تهدید شده‌اند.
۴ژانویه ۲۰۲۳

جدش

ADPF

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی احواز
HTTPS://ALAHWA.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا