دیدگاه‌ها

ظلم علیه مردم الاحواز “

همانطور که تمامی انسانهای آزاده و مطبوعات ورسانه ها جهانی شاهدبر،اینکه  الأحواز حدود یک قرن است که تمام منابع وثروتهای آن به صورت ظالمانه از طرف نظام ظالم آخوندی وشاهنشاهي به یقما میرود.
از چپاول آب رودهای الأحوازو انتقال آن به جغرافیای ایران اشغالگر ، که خود مردمش از نوشیدن آب شیرین محروم هستند،از تخریب خانه ها و مزارع آبا و اجدادیشان کما که در روستای نخیلات “به وجود آمده و صرفأ فقط به خاطر موقعیت استراتژیک آن مردم را بی خانمان میکنند.و همینطور بهداشت عمومی در این اقلیم بیداد میکند ، آن هم به عمد. و به هدف ایجاد بیکاری گسترده ووسیع در الأحواز .
که بارها پیش آمده که فردی فارغ التحصیل دانشگاه است ویا تخصص لازم برای شغل را داراست ، اما به بهانه های مختلف استخدام نمیشود.
اینها برنامه های مدون و ترتیب یافته از جغرافیای به اصتلاح ایران نشات گرفته، و صرفأ فقط به خاطر تغییر بافت جمعیتی و فرهنگی در الأحوازمیباشد.
در حال حاضر این کشور قاصب با بی اعتناء به حقوق بشرسرعت ماشین اعدام را بدون هیچ ترس و واهمه بالا برده وبه اعدامهای خود قاطعانه عمل میکند. کما اینکه شاهد هستید:
جدیدأ چهار هموطن عرب را به نامهای علی مطیری به اتهام واهی به ترور دو بسیجی به اعدام محکوم کردند ، و علی خسرجی و حسین سیلاوی به اتهام واهی حمله مسلحانه به کلانتری را نیز به اعدام محکوم کردند.و علی مجدم به جرم حمله مسلحانه علیه نیروهای امنیتی ایران دیگر که اقدام بر علیه امنیت ملی و ارتباط با جامعه جهانی که اینها اتهامات اعدام آنها را در این دولت دیکتاتوری دو صد چندان می کند.
این چهار زندانی با وجود باز جویی های نا عادلانه و اعمال شکنجه وبا وجود آنکه در مورد اتهامات آنها هیچ تحقیقی نشده به اعدام محکوم شده اند . حال آنکه مقامات جلاد ایران اشغالگر این چهار شهروند احوازي را از زندان شیبان به مکان نا معلوم برده اند وبیم آن میرود که اقدام آنها اجرای ناعادلانه اعدام آنهارا دو چندان میکند.
از جامعه جهانی خواستاریم که محل نگهداری آنها را به خانواده هایشان اطلاع دهد،که این حق آنها می باشد.
در آخر ما از سازمان حقوق بشر که جلوی این اعدامهای ناعادلانه که با اتهامهای واهی صادر شده اند را بگیرد.ودادرس این مردم مظلوم وستم دیده، ودر بند نظام ظالم آخوندی را بگیرد. به امید پیروزی و بازگرداندن حق به مردم اصلی آن تا آخرین نفس مقاومت خواهیم کرد.

رضا هلالات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا