الاحوازويديوها

پوشش گزينشى خبرهای تلویزیون ایران اینترنشنال

صبح امروز بروکسل شاهد تظاهرات آزادیخواهان ملت عرب الأحواز اشغالی و دیگر ملل غیرفارس تحت اشغال ایران بود. این تظاهرات در مقابل مقر اتحادیه اروپا برپا شد.

شبکه‌های خبری مختلف گزارش‌هایی را از این تظاهرات که از سوی آزادیخواهان ملل غیرفارس برگزار شد پوشش دادند.
در همین حال شبکه خبری بظاهر مخالف دولت ج ا ا ایران اشغالگر با انحراف عمدى دوربين در حين تهیه گزارش از تجمع فعالان عرب در تظاهرات بروكسل سعی در کمرنگ جلوه دادن تظاهرات این فعالان داشت.
اظهارات سخیفانه گزارشگر فارسی زبان این شبکه مبنی بر بهم خوردن تعادلش و افتادن بر کف زمین، هیچ معنایی ندارد جز آنکه شعور مخاطبین خود را به بازی و سخره گرفته بود.
عکس العمل هوشمندانه و بجای فعالان عرب احوازی اما، حرکت نابخردانهٔ این گزارشگر را خنثی کرد تا جاییکه بطرز فضاحت باری مدعی شد، نزدیک بود زمین بخورد!!!.
متاسفانه این شبکه‌های ملبس به لباس مخالف ج ا ا و مدعی دموکراسی و آزادی حتی مخاطبین فارس خود را هم احمق فرض میکنند‌.

تغییر جهت عمدی دوربین و جابجایی ناشیانه گزارشگر این شبکه پانفارسیست ایرانی، تنها برای لاپوشانی و اخفای این حقیقت آشکار است که موضوع اشغال نظامی الأحواز العربیه بدست ایران اشغالگر( نیز دولتهای بلوچستان، کردستان و آذربایجان جنوبی اشغالی) نباید برای نسل‌های نوپای ایرانی‌ها آشکار شده و این نسل پی به وجود سرزمین اشغال شده‌ای ببرند که دارای پرچم رسمی بعنوان یک دولت و سرزمین مستقل بوده است.

استقلال کامل الاحواز و دولت‌های کردستان، بلوچستان و آذربایجان جنوبی اشغالی بیش از پیش نزدیک شده و این موضوع به هراسی دهشتناک برای ایرانیان پانفارسیست اشغالگر تبدیل شده است. آنها به هر طریقی سعی در اخفای حقایق و واقعیات جعلی بودن جغرافیایی دارند که نامش را به پیشنهاد آدلف هیتلر دیکتاتور حزب نازی آلمان، ایران نهادند.
دوشنبه ۲۰ فوریه ۲۰۲۳

جدش

ADPF

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی احواز
HTTP://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا