دیدگاه‌هاگزارش ها

اعلام ساخت نیروگاه اتمی کارون در احواز اشغالی توسط رژیم اشغالگر ایران جعلی

اعلام ساخت این نیروگاه، همزمان تنش میان رژیم اشغالگر ایران جعلی با آژانس بین‌المللی را افزایش داد. این نیروگاه با اهداف نظامی ساخته می‌شود تا توان اشغالگران ایران جعلی را در جهت ایجاد اختلال و بی ثبات کردن منطقه، احداث می‌شود.

ایران جعلی قبلا نیز در اراک و شهر اشغالی بوشهرین نیروگاه اتمی احداث کرده است. حاکمان اشغالگر ایران جعلی ده ها سال است که با غنی سازی اورانیم به بدنبال کسب فن آوری ساخت موشک با توانایی حمل کلاهک هسته ای بوده تا با خیال خام خود نه تنها مهر تاییدی بر حکومت نامشروع خود بزنند بلکه بتوانند از این طریق خاورمیانه را به زیر سلطه خود کشیده تا به آروزی دیرینه خود یعنی تأسیس امپراطوری به پهنای امپراطوری ساساني یابند.
اینان فراموش کرده‌اند که بزرگترین امپراطوری ها با در اختیار داشتن بهترین ساز و برگ نظامی همیشه مغلوب اراده قوی دیگر ملت ها شدند.
شکست امپراطوری بزرگ روم و امپراطوری ساسانی از ملت عرب در دوران باستان، شکست اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی از افغانها، عقب‌نشینی ایالات متحده آمریکا از کره با از دست دادن ۵۰۰ هزار تلفات انسانی، شکست تحقیر آمیز امپراطوری انگلستان از هندوها و استقلال هند، نمونه هایی از تاریخ است که ملایان و پانفارسیست های اشغالگر در این درس تاریخ غایب بوده‌اند!!

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا