الاحوازب: ملل تحت ستمجهانحقوق بشردیدگاه‌هاملل تحت ستمگزارش ها

حقایق پشت پرده خمینی دجال

حقایق پشت پرده خمینی دجال

روح الله بن مصطفی بن احمد الموسوی الخمینی متولد 24 سپتامبر 1902 میلادی، متوفی 3 ژوئن 1989، بین سال‌های(1979– 1989م) حاکمیت کشوری بنام ایران را بدست گرفت. وی سوار بر امواج انقلابات ملل و اقوام مختلف تا زمان سرنگونی حکومت محمدرضا شاه پهلوی توانست با به حکومت رساندن خود، پدر روحانی تعدادی از شیعیان داخل و خارج ایران جعلی شود. مقام حوزوی او آیت ا… بوده که به این عنوان، لفظ “” العظمی” افزوده شد، به این دلیل که در نظر شیعیان به درجه اجتهاد رسید و رساله عملی خود را منتشر ساخته بود!. رساله ای که حاوی مجموعه ای از فتواها و آداب و رسوم عبادی در اسلام است.

خمینی مردی کاملا سیاسی بمعنای واقعی کلمه بود، در این مورد بسیار مستعد بود، توانست بر امواج خروشان انقلاب‌های مردمی سوار گشته و زمام انقلاب را بدست گیرد و برای حکومت و  حفظ تخت حکمرانی خود از ابتدای شروع انقلاب سرسختانه مبارزه کرد، سپس پایه های حکومت خود را در سرزمینی بنام ایران استوار ساخت. بعد از آن تا توانست کشتار نمود، افراد بسیاری را از آن کشور جعلی متواری ساخت و بسیاری نیز در زندان‌ها محبوس شدند و هرکس را که مخالف سیاست‌ها و روش‌های او بود نفی و معدوم ساخت.

اگر نام آنانی که از حکومت خمینی بر ایران جعلی زندگی خود را از دست داده اند نام ببریم، باعث ملال خواننده خواهد شد و از حوصلهٔ این مقال خارج است.، اما در این مقاله کوتاه فقط مایلم خاطر نشان سازم که خمینی حکم اعدام 30هزار نفر از فرزندان اقوام مختلف، از مردان دین و رجال سیاسی فارسها تا ملل غیر فارسی را صادر کرد که در زمان حکومت وی بقتل رسیدند.

این شیوهٔ مستبدان گردنکشی است که هیچ صدای مخالف ایدهٔ خود را تاب نمی‌آورند و هیچ شخصی را که از دستوراتشان پیروی نمی‌کند، تحمل نمی‌کنند، و خمینی هزگز از این قاعده مستثنی نیست.

الأحواز–خواهان- طرد و خروج اشغالگران است

من یک احوازیم – ایران- برایم معنایی ندارد

من یک احوازیم- 22 بهمن- برایم مفهومی ندارد

تحقیق:ابوعماد الأحوازي

کمیته ملی حمایت از کارگران و زحمتکشان احواز

پیرو جبهه دموکراتیک مردمی الأحواز.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الأحواز

مترجم: فؤاد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا