بیانه هادیدگاه‌ها

مقاله زیر در پاسخ به عده‌ای معلوم الحال است که به علت جهالت و غایب بودن در درس شیرین تاریخ، یکه تازانه در شبکه های اجتماعی مطالب انحرافی به دور از واقعیات، در جهت منافع سیاسی صنفی رژیم اشغالگر ایرانی می‌نویسند.

مهاجر چه کسانی هستند؟
آشنایی با کتاب اوستا و برخی قوانین آن درباره ازدواج با محارم و نوشیدن ادرار گاو در آیین باستان ایرانیان
چه کسی جام زهر نوشید خمینی یا صدام حسین؟
ساعت صفر برای ملتهای بزرگ عرب و کورد و بلوچ و ازربايجان و سایر ،چه زمانی آغاز شد؟

اول آنکه با گذری بر تاریخ درمیابیم که در ازمنهٔ دور اقوامی مهاجر که بخشی از آنها به هندوستان مهاجرت کردند، وارد فلات مرکزی شدند که بعدها نام آن ایران شد. چندین قرن قبل از ورود این مهاجران مهاجم، مللی چون عرب‌های عیلامی در الأحواز کنونی و بلوچ‌ها در بلوشستان کنونی و ترکهای آذربایجان جنوبی امروزی در این سرزمین ساکن بوده‌اند. بنابراین فارسهای امروزی همان مهاجران مهاجمی هستند که بخشی از آنها به هندوستان هجرت کردند. با بررسی لهجه فارسی نیز متوجه خواهید شد که ریشه آن از سانسکریت هند است و نه شمال روسیه و نژاد اسلاو!!

در کتیبه های تخت جمشید و سرستون‌های کاخ ها سر گوساله یا گاو را می‌بینیم که این نماد، مظهر تقدس هندیان است!. براستی این مظاهر در این کاخ ها چه می‌کنند؟!

آیا متوجه نیستید یا آنکه مانند شترمرغ سر در برف کرده‌اید که نسل اصلی شما فارسها از هندیان است نه اسلاوهای سیبری.

تقدس و پرستش گوساله و آلت تناسلی( خدای مردوک) توسط کوروش که از او به بزرگی یاد میکنید و به پرستش او‌ می‌روید نیز جای خود دارد. نوشیدن ادرار گاو بعنوان نوشابه مقدس و خون اسب، زنای با محارم که در اوستای مقدس نیک شمرده میشود، این نیز بماند.
بنا به گفته وندیداد (بخشی از اوستا) مرده کش ها پس از اتمام کار، می بایست موها و تن خود را با ادرار برخی حیوانات بشویند اما نمی توانند از ادرار انسان استفاده کنند مگر اینکه آن شخص ازدواج با محارم انجام داده باشد (ر. ک: وندیداد، ج ۲، ص ۸۶۷ ـ ۸۶۸، فرگرد ۸، شماره ۱۲ ـ ۱۳)؛ زیرا این نوع ازدواج، مقدس است و اهریمن نمی تواند در شخصی که این نوع ازدواج را کرده، نفوذ کند. در واقع این حکم، تأیید و فضیلت دادن به ازدواج با محارم است.

بد نیست کمی مطالعه درباره شاپور ذولکتفین کنید تا بجای تمجید از این دزد سرگردنه شرمسار باشید… او دزد کاروان‌های تجار عرب و رومیان بود که از مال آنان کاخ ها ساخت و اسیران را که مردمانی بی دفاع بودند، کتف های آنان به جهت تفریح سوراخ می‌کرد. تنها کسانی از این خونخوار تعریف و تمجید می‌کنند که بیمار روانی هستند و لاغیر!!.

فتح کشور عربی الأحواز نیز بعد از شکست های بسیار انگلیس و رضا پالانی صورت گرفت. چرا که رضاپالانی(همان کارگر اسطبل احمد شاه قاجار) بارها و بارها از شیخ خزعل شهید شکست خورد. اما چگونه شیخ خزعل شهید شد؟
به پیشنهاد انگلیستان طرح دوستی با شیخ خزعل الکعبی بجای جنگ و جدال ریخته شد و با دسیسه‌چینی او را به تهران دعوت کرده و همان جا در زندان بوسیله سم به شهادت رسید.

ساعت صفر چه ساعتی هست؟
اولاً در مسائل نظامی ساعت صفر ساعتی است که برای انجام یک عملیات بزرگ تعیین میشود. عقل هم میگوید این ساعت نباید فاش شود تا آن عملیات با موفقیت تمام صوت گیرد.
از طرفی ساعت صفر از دید آگاهی بخشی و بیداری ملل غیرفارس زمانی شروع شد که ملتهای بزرگی چون عرب، کورد، بلوچ، ترك ازربايجان و سایرین بیدار شده و خواهان بازگشت به اصل تاریخ و اصل جغرافیای خود شده‌اند.

و اما ۸ سال جنگ تحمیلی شما
شکستی دیگر از ملت عرب بود کسی که جام زهر را نوشید خمینی بود و قوم فارس نه صدام حسین (سردار دوم قادسیه).

ضمنا اگر صدام رضی الله عنه از دول عربی و روسیه کمک می‌گرفت شما نیز از اسرائیل(خرید تسلیحات نظامی از قبیل موشک ضدتانک تاو به تاریخ ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۳ خریداری کرده و تمامی لوازم یدکی فانتوم‌ها و اف ۵ ها را از آن کشور وارد می‌کردید. داستان ایران گیت و خرید لوازم یدکی تامکت‌ها از آمریکا در دوران مثلا تحریم بماند!!) دریافت بی دریغ کمک‌های نظامی از پاکستان و چین (خرید هواپیما در دو سال آخر جنگ) اجازه گرفتن از سوریه جهت استفاده از حریم هوایی برای انجام عملیات اچ ۳، خرید فن آوری موشکی از کره شمالی و کمکهای فراوان دیگر از روس‌ها ووو..
العاقل یکفیه الاشاره

رضا فرج بور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا