دیدگاه‌ها

هشدار یک فرمانده تروریست سپاه قدس درباره فروش اطلاعات به اسرائیل

بر اساس یک سند سری لو رفته از نشست مقام‌های ارشد ایران اشغالگر با حضور علی خامنه‌ای دیکتاتور، رحیم نوعی اقدم، از فرماندهان تروریست سپاه قدس، درباره «خسته» و «فرسوده شدن» نیروهای این نهاد و «فروش اطلاعات» توسط آنان به اسرائیل هشدار داده است.

نوعی اقدم، عضو ارشد سپاه تروریستی قدس که مدتی فرمانده نیروهای اشغالگر ایرانی در سوریه بوده، گفته است نیروهای سپاه قدس در مناطق مرزی اسرائيل و بلندی‌های جولان «با مشكلات زيادی مواجه» هستند.
او بمباران‌های «بی‌وقفه» اسرائیل، «عدم دسترسی سريع به تامين نيروهای هم‌پيمان ايران در اين منطقه» و «مسائل عقیدتی و مشکلات خانوادگی نيروهای ايرانی» را از جمله این مشکلات نام می‌برد.

نوعی اقدام افزوده «لو رفتن طرح‌های عملياتی و پيش‌دستی‌های نيروهای اسرائيل در تله‌گذاری عملياتی و داشتن اطلاعات و كد رمزهای تعيين‌شده برای عمليات» قدرت نیروهای ایران را کاهش داده است.

این فرمانده سپاه قدس از فروش اطلاعات توسط نیروهای این نهاد تروریستی به اسرائیل به دلیل اعتراضات مردمی در جغرافیای سیاسی جعلی موسوم به ایران و «کاستن از فشار زندگی» و «خسته شدن» خبر داده است.

بر اساس این سند، او گفته است: «پيش‌دستی نيروهای اسرائیلی در پنج عمليات به ما نشان داده است كه مساله نفوذ يا عدم همدلی و عدم تمايل نيروها به باقی ماندن در مرزهای اسرائیل، آنها را به راه‌های غير قابل تصوری وارد كرده است.»

نوعی اقدام در سخنان خود تاکید کرده که «فروش اطلاعات برای كاستن از فشار زندگی»، «عدم تمايل به جنگ‌های روزانه و هفتگی و خستگی نيروها» و همچنین «عدم درک صحيح از موقعيت كنونی» و مساله اعتراضات «نيروها را با تضاد مواجه كرده است».

این فرمانده سپاه قدس در این جلسه گفته نیروهای تحت امر او و همچنین دیگر بخش‌ها «احساس خطر كرده و بعضی از نيروها به مشاغل درون كشور(جغرافیای سیاسی ایران) تمايل نشان می‌دهند».

او همچنین اذعان کرده اگر جمهوری(ضد)اسلامی مناطقی را كه «سال‌ها با تلاش» در برون مرز به دست آمده را از دست بدهد، «تهديد عملی برای نظام جمهوری اسلامی خارج از تصور نخواهد بود».

بر اساس این سند سری، فرماندهان سپاه ترورغ پاسداران و مقامات ارشد رژیم اشغالگر ایران در این جلسه همچنین از ریزش در نیروهای درون رژیم سخن گفته و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا از خنثی شدن طرح یک حمله توپخانه‌ای به دفتر خامنه‌ای خبر داده است.

نوعی اقدام تاکید کرده است: «مساله فرسايش در نيروهای نظامی جدی و خطر آفرين است.»

رضا فرج پور


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
http://ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا