Uncategorized

آیا مخالفان جمهوری اسلامی ایران، حق تعیین سرنوشت ملت عربی الاحواز را برسمیت می‌شناسند؟

آیا مخالفان جمهوری اسلامی ایران، حق تعیین سرنوشت ملت عربی الاحواز را برسمیت می‌شناسند؟

تا 48 ساعت دیگر، بزرگترین مبارزه انتخاباتی جهان توسط مخالفین ج اا برای آزادی ملل تحت اشغال ایران از چنگ رژیم افراطی آن آغاز می‌شود.
و اما بعد از آن چه خواهد شد؟

اولا:
ما بعنوان ملت عربی الأحواز با جمعیتی بالغ بر 10 الی 12 میلیون نفر، چه از سوی رژیم افراطی ایران اشغالگر و چه از سوی رژیم رضا شاه و پسر وی و چه از سوی حتی مخالفان به اصطلاح دموکراتیک کنونی نظام ملایان در خارج، تحت اشغال قرار گرفته و مورد قتل و کشتار قرار گرفته‌ایم. اگر آن رضاشاه کینه‌توز نژادپرست و پسر وی و حمایت‌های غرب از رژیم آنها در آنزمان و سپس حمایت از رژیم خمینی صورت نمی‌گرفت، پس چگونه است که ملت‌های غیر فارس و نیز ملت عرب الأحواز تحت اشغال ایران جعلی همچنان آواره اند و رنج ها و مشکلات آنان روز به روز بیشتر و افزون‌تر گشته و توسط تمامی رژیم‌های گذشته و حال ایران اشغالگر دچار حاشیه نشینی، ظلم، تبعیض، محرومیت، قتل، اعدام، و تغییر بافت جمعیتی و جغرافیایی و… شده‌اند؟

دوم:
شرق و غرب، ملت‌های دور و نزدیک، همه می‌دانند ما بعنوان یک ملت عرب الأحوازی به شرط آن که تصور نکنید علیه شما مخالفان حکومت ایران اشغالگر جبهه‌ گرفته‌ایم، بما، بعنوان ملت عربی الأحواز به این پرسش پاسخ دهند، شما که برای آزادی ملل تحت اشغال ایران از چنگ رژیم افراطی آن تلاش میکنید، آیا ارادهٔ شما برای آزادی تنها 30 درصد از کل جمعیت فارس موجود در جغرافیای ساختگی موسوم به ایران جعلی قرار گرفته است؟ اگر چنین است و بدنبال این هستید، حق با شماست!!! اما اینکه دنیا را فریب دهید و ادعا کنید که کل جمعیت ایران جعلی فارس بوده و 70 درصد از کل ملل غیر فارس نیز فارس هستند تا بوسیله این پروپاگاندای فریبکارانه تسلط و سیطره خود را برآنها افزایش دهد، ابدا و هرگز چنین چیزی پذیرفته نیست و صددرصد باطل و مردود است. بنابراین شما بعنوان حزب مخالف در تلاش برای آزاد کردن ملت فارس خود باشید و ما بعنوان ملت‌های غیر فارسی بدنبال آزاد ساختن ملت‌های خود و سرزمینهای خویش از چنگ اشغالگران اولین و دومین شما، شاه منفور و خمینی مدفون هستیم، ما همچنان دسته دسته شهید در راه آزادیمان از دست جنایتکار نظام ایرانی پارسی نثار سرزمینهای پاک خویش خواهیم کرد.

سوم: احزاب مخالف ایران جعلی همچنان در حال جلب حمایت بسیاری از عرب‌های الاحوازي است و احتمالا توانسته اند حمایت و همدلی بسیاری از آنان را بخود جلب نمایند، اما گویا این دسته از شهروندان عرب الأحوازی فراموش کرده‌اند که این مخالفان سخت بدنبال احیای سایه وار حکومت(رضا) شاه بر اساس مبانی “سکولار نژادپرستانه” آن هستند که الأحواز العربي را در سال 1925میلادی اشغال نمود و پسر وی آخرین شخصی بود که سه جزیره اماراتی عربی(طنب بزرگ، طنب کوچک، و ابو موسی) را در سال 1975م به زور اسلحه به اشغال درآورد.

چهارم:
اگر مخالفین جمهوری اسلامی بدنبال آزادی هستند، این حق طبیعی آنهاست. اما هرگز و تحت هیچ شرایطی نه این مخالفان و نه حکومت کنونی ملایان این حق را ندارند که آزادی و حقوق ملت‌های غیر فارس تحت اشغال را سلب نمایند. ولی هر یک از آنها به نوبهٔ خود این حق را در دوران زمامداری نژادپرستانه خود زیرپا نهاده و ملت‌های بلوچ، کُرد، تورک، آذری‌ها، ترکمن ها و بویژه ملت عربی الاحواز را آماج قلع و قمع خود قرار دادند.
90 درصد از کل اقتصاد جغرافیای سیاسی موسوم به ایران جعلی با سرقت آشکارای ثروت و منابع الأحواز اشغالی عربی تأمین می‌شود. مردم مکه (عربستان) همه چیز را بخوبی می‌دانند، از جهت‌گیری‌های مخالفان حکومت اشغالگر ایران و ملایان قم و تهران بخوبی آگاهیم. آنان در ظاهر و در لباس و نهایتاً در آرا و نظرات پُرطمطراق خود با یکدیگر تفاوت دارند، اما در ذات نژادپرستانهٔ نهادینه شده در درونشان، و در مغز و افکارشان ذره‌ای با یکدیگر تفاوت ندارند.
احزاب مخالف حکومت ایران اشغالگر مدعی هستند که تلاش‌های آنها برای آزاد کردن ملت ایران از نظام خونخوار افراطی ملایان است سؤال تمام جهان اینست: آیا این احزاب مخالف خارج از این جغرافیای ساختگی، موضوع حق تعیین سرنوشت ملت‌های غیر فارس و حق ملت عربی الاحواز اشغالی در تعیین سرنوشت خویش را برسمیت می‌شناسند؟ ملت مظلوم عربی که توسط حکومت‌های پیشین و کنونی، فرزندان او را تنها بدلیل مقاومت برای کسب استقلال و آزادی خویش از سال 1925میلادی تاکنون سر بُریدند و نابود کردند؟؟؟

نویسنده‌‌‌‌‌: یونس سلیمان الکعبی
مسئول روابط منطقه‌ای جنبش مبارزان آزادیبخش عرب الأحواز

مترجم‌‌‌‌‌‌‌: فؤاد فرج پور
مرکز اطلاع رسانی جبههٔ دموکراتیک مردمی الأحواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا