Uncategorized

آموزش تروریست درایران!؟

آموزش تروریست درایران!؟
روزنامه انگلیسی “دیلی استار” با استناد به فعالان مخالف ایرانی ، مبنی بر این که رژیم آخوندی در 14 اردوگاه در ک.شور “تروریستها” را آماده می کند تا آنها آماده حمله به اهداف غربی شوند…

افشاگری طرح ایران اشغالگردر حالی رخ می دهد که تنش ها بین ایران و کشورهای غربی به دلیل بحران توافق هسته ای تقویت شده است که واشنگتن در ماه مه سال 2018 میلادی آن را ترسیم کرده و مجدداً تحریم های سختی را علیه تهران اعمال کرد.

فعالان مخالف رژیم” ، مخالفان ایران نقشه اردوگاه های تروریستی داخل ایران را فاش کردند و کارشناسان از این هراس دارند که این اردوگاه ها برای انجام حملات تروریستی ” در قلب آمریکا و کشورهای اروپایی استفاده شوند.

، گفته میشود که مقر این نیروها در پایگاه “امام علی” واقع در شمال پایتخت تهران دایر شده است.

: این پایگاههای نظامی مکانی بیشتراز 10 هکتار است و زیر نظر سپاه پاسداران ایران است.
در ماه آوریل ، واشنگتن سپاه پاسداران رژیم ایران را در فهرست “سازمان های تروریستی” خود در اقدامی با هدف تحت فشار قرار دادن ایران برای متوقف کردن رفتار خصمانه و فعالیت های خرابکارانه خود در خاورمیانه قرار داد.

بنا بر گزارش ها ، آنچه به عنوان مدیر آموزش نیروی قدس” یا آنچه در تماس های داخلی ایران “واحد 12000” نامیده می شود ، پیروی کردند.

طبق اطلاعات فاش شده ، هشت مورد از این اردوگاه ها در پایتخت تهران و همچنین پایگاهی در جزیره قشم در نزدیکی تنگه هرمز واقع شده اند.

در این میان ، اردوگاه های دیگر در مناطق غربی احواز و عبادان و همچنین اردوگاهی در سمنان در مرکز ایران و استان خراسان فعال است.

این روزنامه انگلیسی ، مبنی بر اینکه ممکن است این “تروریست” های ایرانی مسئولیت این حملات باشند که تعدادی از نفتکش ها را در تنگه هرمز هدف قرار داد.
رژیم ایران به دنبال کاهش شدید منابع اقتصادی خود ، در نتیجه تحریم های اعمال شده توسط واشنگتن ، به دنبال خروج از توافق هسته ای در سال 2015 ، رفتار خصمانه خود را افزایش داده است.
ایالات متحده آمریکا خرید جهانی نفت ایران را ممنوع کرده است ، تهدید به اعمال مجازات علیه هر شرکتی که با تهران سر و کار دارد و کشورهای اروپایی که از این معامله دفاع می کنند نتوانستند یک گزینه جایگزین برای ایران دیکتاتورپیدا کنند.
……………………….
مصدر العربیه سکای نیوز
مترجم علی حردانی پور .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا