الاحوازب: ملل تحت ستمجبههحقوق بشردیدگاه‌هاملل تحت ستمگزارش ها

پدیدهٔ تروریسم از سوی ایران جعلی

تروریسم بیولوژیکی در الأحواز

از هنگام اشغال نظامی الاحواز از سوی ایران جعلی تاکنون، ملت عربی الأحواز در زیر تازیانهٔ شکنجه‌ها، محرومیت‌ها، إعمال جنایتهای مختلف بر علیه خود در تمامی شئون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نقض کامل قوانین حقوق بشری از سوی استعمارگران و منفعت‌طلبان فارس نژادپرستی که توسط حکومت تروریستی آنان بر ضد ملت عربی الاحواز به این سرزمین گسیل شده‌اند، مواجه بوده است.

اکنون اقلیم اشغال شدهٔ الأحواز، توسط همین اشغالگران تبدیل به اقلیمی کاملاً آلوده شده به گونه‌ای که آبها، هوا و زمین‌های آن به انواع و اقسام مواد آلاینده صنعتی و معدنی آلوده شده‌اند. هدف این نوع تروریسم بیولوژیک جابجایی ملت غیور و مظلوم عرب الأحواز و کوچاندن آنان به سرزمین‌های فارس نشین تروریست بمنظور ادغام این ملت اصیل یکپارچه با فرهنگ شکست خوردهٔ و مغولیسم مأبانه و باطل فارسی است. اما، و با وجود بیش از 9 دهه از اشغال نظامی الأحواز، و علی‌رغم همهٔ رنجها و مشقت ها، نیاکان پاک ما با تمام قوا در برابر همهٔ نیات و اهداف کثیف دشمن فارس خود ایستادند و یادگاری ارزشمند از تاریخ مقاومت خود در برابر هر بیگانهٔ فارس و یا غیر فارسی که بدنبال هجوم و تصاحب سرزمینشان بود، برای ما بجای گذاشتند. چرا که الأحواز پایتخت تمدن جهان است، هرگز آنرا ترک نکردند حتی اگر در زیر شديدترين شکنجه‌ها و ستم ها مُردند و تکه تکه شدند. اکنون، فرزندان و نسل همان نیاکان غیور مبارزه گر، با صدای بلند فریاد می‌زند، الاحواز شرف و کرامت ماست، الاحواز غرور ما و بلندای عزت ماست. اینان و فرزندان جنگاور آنان بر همین خط‌مشی خود تا لحظه مرگ ایستاده‌اند و هرگز آنرا تغییر نخواهند داد.
اکنون این میراث باستانی نیاکان ما که با خون و گوشت ما عجین است، بدست فرزندان شجاع الاحواز رسید.

پس بر ما وظیفه‌ای واجب شده است تا با دشمن تروریست بَربَر فارس خویش مبارزه‌ای جانانه کنیم تا آن سان که الاحواز، این مامِ میهن عربی ما چنگ ایرانیان و مزدورانشان آزاد گردد.
امروز و در دوران کنونی ما دشمن بَربَر ایرانی ما تمامی نقشه‌ها و طرحهای تروریستی خود را علیه ما ملت عربی الأحواز اشغالی به اجرا گذاشته است تا شما را از اراضی و سرزمینهایتان هجرت داده و از شما یک ملت”محتاجِ لقمه‌ای نان” بسازد. ساده‌ترین حقوق انسانی شما را با کثیف‌ترین روش‌ها از شما و فرزندانتان سلب می‌کند تا شما مجبور به جلای وطن آبا و اجدادیتان شوید.
رفتارها و برخورد دشمن فارس زبان ما، با ما ملت عربی الأحواز رفتاری از هر جهت تروریستی، تحریک‌آمیز و بدخواهانه است، از جمله[ نابودی هویت اصیل عربی، آلوده سازی عامدانهٔ آبهای شیرین آشامیدنی با پسماندهای صنعتی، زباله‌ها و فضولات بیمارستانی که مسبب بیماری‌های مرگبار سرطانی هستند، آلوده سازی هوا، احداث سدهای بیشمار که سبب نابودی زیرساخت‌های زیست محیطی الاحواز شده‌اند، خشک نمودن رودخانه ها و تالاب‌ها و سرقت آب رودهای الاحواز و انتقال آنها به بخش‌های فارس نشین، عدم استخدام احوازیان حتی در ساده‌ترین مشاغل، کاهش برنامه‌ریزی شدهٔ سطح علمی_ آموزشی مدارس الأحواز، تغییر بافت جمعیتی الاحواز با پیشبرد برنامهٔ مهاجرت فارسها و لرها به الاحواز اشغالی و ساخت شهرکها و کُلونی های فارس نشین و لُرنشین برای آنان، و…].
اینها بخش کوچکی از جنایتهای ضدبشری اشغالگران فارس ایرانی بر علیه ملت عرب الأحواز است.
ضرورت شرعی و قانونی بر گردن هر کسی که بدنبال عدالت بشری است ایجاب می‌کند تا هرگز برسر مسئله الأحواز (سرزمین پدری) ساکت ننشیند زیرا ما فرزندان عرب الأحواز در همه زمینه‌ها رزمنده ایم.

بارالهی، فرزندان این سرزمین پدری را از ظلم فارسهای نژادپرست دیکتاتور رهایی بخش!.
ما احوازیّون عرب الاحواز یکصدا و با وحدت کلمه تا زمان رهایی و آزادی پایدار خواهیم ماند.

سیدعلی طباطبایی

مترجم: فؤاد فرج پور

جبههٔ دموکراتیک مردمی الأحواز

لجنة التعبئة و التنظيم التابعة للجبهة الديمقراطية الشعبية الأحوازية ،،
http://T.me/taebia
http://t.me/alahwaziyatv1925

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا