الاحوازب: ملل تحت ستمجبههحقوق بشردیدگاه‌هاملل تحت ستم

(( الأحواز ، قرباني سياست هاي تروريستي ايران ))

(( الأحواز ، قرباني سياست هاي تروريستي ايران ))

سپاه تروريستي و بيت خامنه اي
با سياست هاي بسيار نادرست و غير مسؤلانه ، ايران جعلي را تا يك قدمي جنگ برده است.
با حمله اي كه ابتدا تصور ميشد توسط شبه نظاميان حوثي هاي يمن و بصورت نيابتي انجام شده باشد اما اكنون اسناد غير قابل انكار و دقيقي وجود دارند كه ثابت ميكنند حمله به پالايشگاههاي نفتي عربستان از خاك ايران و از منطقه اي در شمال خليج عربي يعني الأحواز اشغالي صورت پذيرفته است.
دو پالایشگاه بزرگ عربستان فاصله ي بسيار زيادي با حوثي هاي يمن دارند و حدود 1200 كيلومتر فاصله دارند اما اين تاسيسات با ايران جعلي فاصله اي بسيار كوتاه دارند و حدود 200 كيلومتر فقط با خاك ايران فاصله دارند.طبق اسناد موثق ، روز جمعه يعني تنها يك روز قبل از عمليات سپاه عليه تاسيسات نفتي عربستان سعودي، سپاه به رادارهاي مستقر در الأحواز اشغالي ، آماده باش عملياتي كامل داده بود و از فرماندهان عملياتي پدافندها خواستند تا شخصا در الأحواز حاضر شده و با آماده باش كامل ، خود انها بر عمليات نظارت داشته باشند.كه اين آماده باش كماكان تا الان ادامه دارد و سپاه تروريستي و ارتش ، وارد آرايش جنگي شده اند.
ادعاي كذب حوثي ها مبني بر گردن گرفتن گناه نابخشودني سپاه جنايتكار در حمله به تاسيسات نفتي عربستان سعودي از آنجا فاش شد كه انها ادعا كرده بودند تنها با 10 هواپيماي بدون سرنشين هجوم بردند اما با پيدايش لاشه هاي موشك هاي كروز ، دروغ آنها براي تمامي جهان بر ملا شد. و قدر متيقين هست كه حمله توسط سپاه تروريستي انجام پذيرفته و نقش سپاه تروريستي انكار ناپذير است چون حوثي هاي يمن چنين تكنولوژي ندارند تا بتوانند اين عمليات را سازماندهي كنند.
یک شبکه تلویزیونی آمریکایی گفته است حمله به تاسیسات نفتی عربستان توسط رهبر ایران “تایید” شد و افزوده شواهدی از پرتاب موشک از “داخل خاک ایران” به دست آمده است. همزمان، در حالیکه حوثی‌های یمن بار دیگر بر مسئولیت خود در حمله به تاسیسات نفتی عربستان سعودي تاکید کرده‌اند، وزیر خارجه فرانسه این اظهارات را ” فاقد اعتبار” توصیف کرده است
مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، که برای ملاقات با مقامات سعودی به آن کشور سفر کرده، با متهم کردن دولت ایران به هدف قرار دادن تاسیسات نفتی عربستان این حمله را “اقدام جنگی” توصیف کرد. منظور آقای پومپئو از “اقدام جنگی” عملیات نظامی یک دولت علیه دولت دیگر است که حق مقابله به مثل و عملیات تلافی‌جویانه را ایجاد می‌کند. با اینهمه، ظاهرا ایالات متحده و عربستان ترجیح داده‌اند واکنش آنان با حمایت جامعه جهانی صورت گیرد و احتمالا در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد،تماس‌هایی را با سایر رهبران شرکت کننده برقرا خواهند نمود ، سپاه تروريستي به دنبال راه اندازي يك جنگ كوتاه مدتي است كه خود را از چنگ فشار اقتصادي آمريكا رهايي دهد و نظام تروريستي ايران به حيات خود ادامه دهد اما با اين عمليات تروريستي ، سپاه خود را در باتلاق عمیقی فرو خواهد برد و در مقابل دنیا و مجامع قانوني جواب پس خواهد داد.
اما سوال اینجاست چه کسانی هزینه ی این عملیات تروریستی ايران را پرداخت خواهند نمود ؟
پر واضح است كه مردم الأحواز ، تاوان ماجراجويي هاي مخاطره اميز سپاه تروريستي را پرداخت خواهند نمود چون قسمت عمده ي تاسيسات نفتي ، گازي و پتروشيمي در الأحواز اشغالي واقعند و اگر قرار باشد آمريكا ،عربستان و متحدانشان وارد جنگ تمام عيار با ايران شوند اولين مناطقي كه آسيب جدي خواهند ديد مناطق الأحواز و مردم شان هستند و براي علي خامنه اي و سپاه تروريستي قرباني شدن مردم الأحواز اندك اهميتي برايشان ندارد و براي رسيدن به اين نيت شوم ، طرح هاي جنگ طلبانه را بصورت شبانه روزي تحليل و توسعه مي دهند تا بتوانند چند صباحي بر اين ملت ها حكمراني كنند و سياست هاي تروريستي شان را عملياتي كنند.
بر تك تك ما الأحوازي ها تكليف است تا با حضور در تمامي مراكز و سازمان هاي حقوق بشري جهان از حقوق مردم الأحواز دفاع كنيم و سپاه و تروريسم خامنه اي را بر ملا نمايبم.

 

سيد علي طباطبايي

پژوهشگر و تحليل گر سياسي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا