ب: ملل تحت ستم

پیام جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت “ایران” در رابطه با تجمع پان ایرانیستها در نیویورک، کنفرانس ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹” کنفرانس برای آینده ایران”.

با این که اکثر اعضای  جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت “ایران”  به کنفرانس 24 سپتامبر در نیویورک دعوت شده بودند ولی همگی به این دعوت جواب رد  داده و نه تنها در آن شرکت نکردند بلکه با افشای ماهییت این تجمع که با هژومونی مجاهدین خلق  جهت  سو استفاده تاکتیکی از این کنفرانس جهت تثبیت  رهبری خود بود و هست  مانع شرکت کننده گان  نیزشد.

 جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت “ایران” از ابتدا تاکید داشت که این نشست از طرف مجاهدین خلق برنامه ریزی شده و چون پایگاه مردمی ندارند  از لابی های آمریکایی خود برای جمع کردن  سیاهی لشکر استفاده می کنند. این مدعا با  باز کردن جلسه توسط رودی جولیانی (مدافع سرسخت مریم رجوی ) و امضای قطع نامه پایانی که توسط مجاهدین  خلق آماده شده بود و همچنین اعتراف  شرکت کنندگان  اثبات شد.

 

پلاتفورم سیاسی  جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت “ایران” ایران را اشغالگر دانسته  و برای دفع اشقال و استقلال ملل مبارزه می کند  لذا بر اساس مفاد پلاتفورم هیچ کدام از اعضای  جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت “ایران” نمی توانند در تجمعات  ایران محور شرکت کنند و یا با احزاب و گروههایی با مرکزیت ایران همکاری کنند.

 

تجمع نیویورک  با تیتر “گرد همای بین المللی  برای آینده ایران”  دعوت وبرگذارشد نامش با آرمانهای جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت “ایران” در تناقض بوده   و تنها کسانی شرکت کردند که به تمامیت ارضی  تحمیلی بر ملل غیر فارس اعتقاد راسخ داشته و برای حفط آن تلاش می کنند. نصب نقشه ایران بر سینه شرکت کننده گان   گواه این مدعاست .    جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت “ایران” جغرافیای غصبی و تحمیلی ایران را   به رسمیت نمی شناسد وبا مدافعان  آن در هر زمینه مبارزه آشتی  ناپذیر می کند و به لحاظ سیاسی  و ایدولوژیکی نمی تواند تن به چنین رذالتی داده و نقشه ایران قلابی  را به سینه زند. اما رنگ باخته گان مللی  برای حفط  آبروی خود  در تلاشند تا شریک جرمی برای تخفیف مجازات دست وپا کنند  و از طرف این  طیف   هویت باخته  ادعاهای مبنی بر  تلاش  یا در خواست  جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت “ایران”  برای شرکت در تجمع  مجاهدین در نیویورک  به 24 سپتامبر 2019  جعل و منتاژ کرده  پخش می کنند.

 اعضای جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت “ایران” با توضیح واقعیات به “مارک والاس” عدم مشروعیت این تجمع را از نظر ملل اعلام و ادعای شرکت رهبران ملل غیر فارس را  تگذیب و مدعیان رهبریت این ملل در آن نشست را فاقد صلاحیت و مشروعیت اعلام کرده و نسبت به عواقب آن هشدار داده اند .

  جبهه ملل برای حق نعیین سرنوشت “ایران”  ادعای طلب دعوتنامه را با قاطعیت تمام رد می کند چرا که پیشاپیش دعوت شده بودیم وعلاوه بر آن شرکت در تجمع بر  علاقمندان آزاد بود و هر کسی میتوانست با پر کر دن فرم در سایتiransfuture.org در آن شرکت نمایند یعنی نیازی به دعوت یا واسطه نبوده ونیست.ولی باز  از مدعیان این اتهام می خواهیم که اگر سندی دال بر آن در دست  دارید آنرا ارائه دهید و الا با جستن شریک جرم این لکه ننک را   نمی توانید پاک  کنید. . به گفته “مالکم  اکس” شما  در جلوی ما صف کشیده  و مانع دیده شدن دشمن هستید و ما بناچار برای مبارزه با دشمن باید عوامل آنرا پیشاپیش افشا بکنیم تا دشمن شناخته شود.

هر چه گسترده تر  باد اتحاد ملل بر علیه اشغالگران فارس

 

 جبهه ملل برای حق تعین سرنوشت “ایران”

 

2019.09.27

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا