الاحوازب: ملل تحت ستمجبههجهانحقوق بشردیدگاه‌هاملل تحت ستمگزارش ها

(( مرگ استبداد سياه نزديك است ))

سيد علي طباطبايي
تحليل گر سياسي الأحوازي

(( مرگ استبداد سياه نزديك است ))

ماجرا از آنجا شروع شد كه روحاني رييس جمهوري ايران جعلي كه پس از پايان نشست سازمان ملل در سبتامبر ٢٠١٩ دست از پا درازتر و بدون هيچ نتيجه ای صحنه را ترك و به ايران جعلي برگشت.در آن زمان كه فكر ميشد با قدرت هاي بزرگ دنيا يعني امريكا و اروپا به توافقاتي برسند و ادامه ي سياست هاي تروريستي خود را جاني تازه ببخشند و در ارتكاب جرايم ضد انسانيت استمرار داشته باشند ، واكنش جامعه ي جهاني در مقابل سياست هاي بزدلانه و غير مسؤلانه آنان بسيار جالب بود و نماينده ي خامنه اي تروريست ، يعني روحاني نتوانست فريب هاي خود را عملي سازد چون سياست هاي قلع و قمع به نام دين براي تمام مردم دنيا اشكار و اين سياست كاملا كهنه و نخ نما شده است.
در ازاي بر ملا شدن تمامي ترفندها ، و برنامه ريزي هاي برخواسته از ترور و وحشت نظام تروريستي ايران و علم و آ گاهي جهان به اين نيرنگ و فريب ، اتاق فكر سپاه تروريست و بيت خامنه اي تصمیم به انجام اقداماتي جهت برون رفت از تحريم هاي سنگين و كمرشكن آمريكا گرفتند تا شاید راهی باشد كع بتوانند با مکر و حیله به جهانیان بگويند كه آمريكا با تمام قدرت و تواني كه داشت نتوانست ما را از پا در آورد و نا امني منطقه اي را گردن آمريكا بيندازند و حتي اقدام به ايجاد جنگ موقت در خارج از مرزهاي جغرافياي ايران جعلي شود تا چند صباحي بتواتند اجازه تنفس بگيرند.
از جمله اقداماتي كه از بدو آمدن روحاني از آمريكا تاكنون به وقوع پيوسته و با واكنش هاي زيركانه و هوشمندانه آمريكا ، اروپا و متحدان آنها يعني عربستان سعودي و ديگر كشورهاي عربي در منطقه همراه بوده است :
شبيخون زدن به نيروهاي ائتلاف يمن كه بر ضد حوثي هاي يمن مبارزه مي كنند نمونه اي از بزرگ نمايي نظام فاشيستي آخوندي بود كه نتيجه لازم را برايشان نتوانست رقم بزند. درست چند روز پس از آن مقتدي صدر، تروريست وابسته ي به نظام اخوندي را از عراق و در ايام عاشوراي حسيني فراخواندند و در يك زمان برنامه ريزي شده و مشخص و چند روز پس از ترك تهران با هماهنگي سپاه تروريست و وحوش حشد الشعبي عراق، كشتار مردم را آغاز كردند . چون سرويس هاي اطلاعاتي ايران جعلي از قيام مردم عراق بر عليه سياست هاي تروريستي شان آگاه بودند و ميخواستند از اين قضيه نهايت بهره برداري سياسي را به جيب بزنند اما غافل از اينكه ديگر اين خدعه ها پوسيده شده و پايان بخش اين نظام ديكتاتوري خشن خواهد بود.
پس از آن ادعاي كذب حمله به نفتكش ايراني از سوي كشورهاي عربي در خليج عربي مطرح شد و تمام دنيا با چشمان تيزبين شان ديدند كه اين كشتي هيچ گونه آسيبي حتي جزئي نديده و هيچ ويديويي از آن پخش نشده بود و فقط به عكس فتوشاب اكتفا گرديد و دروغ شان براي همه عيان شد .
پيش از آن ماجراي تزريق ويروس ايدز به مردمان بي دفاع و مظلوم لردگان و ديگر مناطق ستمديده كه طبق اظهارات وزير بهداشت همان نظام تروريسم قريب به ٤٠هزار نفر تاكنون افراد مبتلا به اين ويروس شناسايي شده اند و هيچ كس جوابگو نيست و مردم را به حال خود رها كرده اند مردم اين مناطق با تهديد نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي روبرو شده اند كه حتي جرات برپايي تظاهرات براي شناسايي عاملان اصلي را پيدا نكنند و با قلع و قمع نهادهاي امنيتي مواجه شده اند.
امپراطوري دروغ جمهوري تروريستي آخوندي يعني صدا و سيماي ايران جعلي بسيار تلاش ها كرد و همچنان خواهد كرد تا اتفاقات تروريستي كه اصل و ريشه ي فاسد مكتب حكومت آخوندي است را پاپوش درست كند و با مديريت اين اتفاقات بتواند روزنه اي براي تنفس اين حكومت جائر و تروريست بيابد.
خودفروختگي نظام آخوندي و چندپاره شدن جغرافياي سياسي ايران جعلی و استثمار آن بدست قدرت هاي بزرگ از جمله روسيه رو به افزايش است . چندی پیش ، از بازداشت و محکوم شدن خبرنگار زن روس در ایران خبرساز شد و با اينكه سپاه توانست جاسوس بودنش را ثابت و محكوم كند اما با تشر پوتين به خامنه اي ، این جاسوس زن روسی ، ٤٨ ساعته آزاد شد و اين نشان دهنده ي ضعف فزاينده ي نظام ترور ايران است.
در اين روزها در بوق و كرنا ميزنند كه مدير كانال آمد نيوز روح اله زم را دستگير و با عمليات خيلي پیچيده سپاه و نهادهاي امنيتي او را به چنگ آورده اند اما واقعيت چیزديگری است :
این سناریوی مضحک ربودن رئیس سایت آمدنیوز کاملا ضعف عمیق و افول اندیشه های شکننده ی سپاه تروريست را بيشتر نمايان ساخته است . حتي داستان سرايي هاي پوچ سپاه تروريست هم نيز لوث شده است و مردم به انها ميخندند. خود روح اله و پدر آخوندش از كارمندان بلندپايه سرويس هاي اطلاعاتي سپاه قدس تروريست ايران هستند و براي انجام ماموريت در خارج از كشور و در راستاي سياست هاي تروريستي آخوندي در كسوت معاند نظام به خارج از كشور فرستاده شد. ابتدا به مالزي و سپس به كشور فرانسه رفت كه دقيقا از زمان قيام مردم ايران در دي ماه ١٣٩٦ ماموريت خود را آغاز نمود .
بر ملا شدن ارتباطات نهان و پنهان آمدنيوز با سرويس هاي اطلاعاتي ايران سالهاست كه با لو رفتن ليدرهاي قيام ٩٦ و پس از آن قلع و قمع قيام براي همه مردم ايران و رسانه ها اشكار شده است و تاريخ مصرف امدنيوز به پايان رسيده و لازم به بستن پرونده آن در نهاد سپاه تروريستي قدس است.
از دي ماه ٩٦ تا كنون مردم با اطلاعات سوخته امدنيوز و طبق برنامه ريزي هاي هماهنگ شده با نظام و سپاه اقدام به هدايت و كشتار تظاهركنندگان نمودند. چند ماه پیش بود که حتي مدير مسول روز نامه كيهان به ارتباط این رسانه ( امدنیوز) با وزارت اطلاعات ايران با توپيدن به وزير اطلاعات روحانی در روزنامه كيهان كه چرا امدنيوز حتي به خامنه اي رهبر نظام مي تازد و همه را افشا و تخریب میکند اما به وزير اطلاعات كه میرسد دهانش بسته میماند. اين جريان سبب روشنگري هاي زيادي شد.
زم با خواست سپاه به ايران برگشته است و هیچ گونه عملياتي روي كار نبوده و نشان از پايان ماموريت زم اين عنصر تروريستي و سپاهي ايران جعلي است.
نظام فاشيستي آخوندي خواستار تزريق وحشت كاذب در دل مخالفان نظام تروريستي و ساكت كردن صداي عدالتخواهي و روشنگري فعالان سياسي و مدني در صحنه هاي جهاني است .
اما ديگر اين داستان سرايي هاي بي بته و پوچ به ته قصه رسيده است و دنيا طومار حكومت فاشيست آخوندي و دست نشانده هاي آن را خواهد پيچيد و به زباله دان تاريخ خواهد انداخت.

 

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

سيد علي طباطبايي
 
 
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا