دیدگاه‌ها

انتصابات آری، انتخابات نه

بر هیچ انسان عاقلی ، پوشیده نیست که در این ۴۰‌ سال شکست سیاست های واخورده نظام آخوندی در انتصاب افراد
نالایق،ضعیف و بدور از هرگونه تعقل و طرح و برنامه ، بلكه فقط همراستای سیاست های سرکوبگرانه نظام تروريستي ، آن هم به نام شوي انتخاباتي و به نام مردم ستمديده الأحواز ، سبب شده است تا افرادی را که خود نظام فاشيستي با مهندسی کردن زیرکانه انتصابات ( و نه انتخابات ) به نمايندگي از مردم الأحواز انتصاب نمايد.
طرح تروريستي خانه نشين كردن، حذف و طرد چهره های سرشناس ، آگاه از بسياري از امور، فهيم ، دلسوز و داراي طرح و برنامه ، كه همانا گزینه های قطعی و واقعی عرب الأحوازي به بهانه های مختلف و با برچسب زدن های سیستم امنیتی ملاها،در محافل گوناگون اجتماعي ، فرهنگي و حتي سياسي، ترور شخصيتي ميشوند و بمباران تبليغات بي اساس و تهمت هاي ناروا عليه آنان براي قلع و قمع كردن شان، سالهاست اجرايي مي شود و با پاپوش ساختن ، به بهانه هاي پوچ و واهي ، صلاحیت شان را رد مي كنند و آنان را تهديد به عدم اعتراض ، و پيگيري جدي مساله عدم صلاحيت شان مي كنند كه در صورت انتقاد يا اعتراض با برخورد هاي شديد امنيتي مواجه ميشوند.
طرد اين افراد شايسته توسط نظام ، خود گواه و سندي است بر ترس و وحشت روز افزون نظام ترور آخوندي از افشاگري سياست هاي تروريستي شان و آگاه سازي جهانيان از ستم مضاعف كه بر ملت عرب الأحواز در اين سال ها، روا مي دارند.
نظام فاسد آخوندي براي چپاول سرمايه هاي الأحواز و پياده سازي سياست هاي خصمانه شان عليه مردم عرب ، اقدام به گزینش ،حمایت و انتصاب افرادی بزدل ،بي اثر و بدون شناسنامه سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی مي نمايند و اين افراد انتصابي، فاقد هرگونه اراده و ايده و مطیع كامل اوامر ذلت بار نظام آخوندي هستند كه به عنوان نماينده ي مردم الأحواز اشغالي با آراي كاملا صوري، مهندسي شده و با سفارش سيستم امنيتي و اطلاعاتي،راهي مجلس شوراي لاإسلامي ايران جعلي مي شوند تا حامي ظلم و استبداد در الأحواز شوند.
در این ۴۰ سال فريب ، گزينه هاي انتصابي آخوندي عایدی جز ناامیدی از وعده های پوچ و بی اساس، وارد ساختن ضربات سهمگين و حتي جبران ناپذير به محيط زيست الأحواز ، تاراج ثروت هاي مردم، استحاله كردن اقتصاد الأحواز ، ازياد بيش از حد فقر و بيكاري ، و هزاران فاجعه ي انساني و محيطي زيستي و تسهيل كنندگان و عاملان سياست هاي فلج كننده و بي رحم ، همين نمایندگان‌ انتصابي آخوندي بودند كه بر سر الأحواز و مردم بي دفاعش وارد ساختند.
همین نمایندگان دروغين ، کسانی هستند که سر تعظیم به سیاست های سرکوبگرانه نظام مستبد فرود آوردند و با نابودی سيستماتيك منابع عظیم طبیعی الأحواز و استثمار کامل آن ها ، مهیا کنندگان و زمينه ساز تسلط نظام استبداد و ضد بشری و نژادپرست فارس شده اند.
این نمايندگان جعلي ، تبديل به بخش بسیار بزرگی از مشکلات الأحواز شده اند چون با تایید و تشویق هاي آنان،نظام آخوندی جرات يافت تا اقدام به مکیدن شریان هاي حیاتی الاحواز که همانا نفت و گاز و آب و کشاورزی و معادن كرده و جرايم نابخشودني در حق الأحواز و زير ساخت هاي آن مرتكب شده اند.
سیاست کور آخوندی به دنبال به خدمت گرفتن این گزینه های فاسد ، طعمه های خود را از میان خائنین و تربیت شدگان کانون های فکری منحرف آخوندی و از ميان مهاجرين فارس مسلك که بویی ازاصالت و انسانيت نبرده اند انتخاب مي نمايد.
اين افراد لااثر و خودفروخته، با اينكه نیک میدانند که تاریخ مصرف دارند و پس از اینهمه انجام ماموريت هاي تروريستي و خوش خدمتی به نظام مستبد، براي در هم کوبیدن هویت اصیل، مستحکم و ريشه دار عربي، يكروزي خود همين نظام جائر پس از اتمام‌ ماموریت آنان را به مسلخ مي برد و به زباله دان تاریخ می اندازد اما با تمام اينها از انجام هر گونه اقدام تروريستي در راستاي سياست هاي ملاها فروگذار نيستند.
این افرادی همان هایی هستند که مردم عرب را با وعده و وعید و فریب ،تشویق به فروش زمین های کشاورزی برای راه اندازی طرح سیاسی امنيتي نیشکر کرده بودند و با متوسل شدن نيروهاي امنيتي به زور و سلاح جنگي و تهديد مردم ، موجبات غصب زمين هاي الأحواز را تسريع بخشيدند و زمينه را براي مهاجرت وسيع فارس ها به الأحواز فراهم ساختند.
اینها همان کسانی هستند که با طرح احداث سدهای ویرانگر و بی رویه و غير استاندارد و با صرف هزینه های میلیارد دلاری از پول نفت همین سرزمین در مسیر رودخانه های الاحوازي به نام سد های عرب کش ، موافقت و رضایت کامل خود را اعلام نمودند و محيط زيست الأحواز را نابود ساختند و هر ساله دهها نفر بدليل نبود آب شرب سالم و هواي سالم دچار بيماريهاي نوپديد و بازپديد در الأحواز مي شوند و جان خود را از دست مي دهند.
اینها و صدها و صدها برنامه تخریبی که تیشه به ریشه ی تار و پود این سرزمین اشغالی وارد می آورد را با علم و قصد پیاده نمودند و اينها ، تنها جزئی از طرح نابودی سرزمین الاحواز اشغالی است.
اي أحوازي هاي آگاه ، آيا وقت آن نرسيده است تا با هم متحد شويم و يكدل و يكصدا ، براي افشاي سياست هاي وحشيانه ي دكان داران دين و حق تعيين سرنوشت زندگي مان قدم برداريم و شركت در انتصابات آخوندي را بر خود تحريم سازيم تا مديون فرزندان و آيندگان نشويم.
حجت بر ما تمام شده است و هيچ توجيهي قابل قبول نخواهد بود چون تا حالا هر چه بر ما از ترور و وحشي گري و عصيان بود روا داشتند و تنها با مقاومت است كه يك ملت زنده مي ماند و زندگي ما و حفظ كرامت ما، در تحريم انتصابات آخوندي است.

سيد علي طباطبايي
پژوهشگر و تحليل گر سياسي

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا