الاحواز

تظاهرات در الاحواز.. شهرستان سوس انتخابات را تحریم کرد

امروز برابر با 19 فوریه 2020 ملت غیور سوس از شهرهای تابعهٔ دولت الاحواز العربی اشغالی انتخابات دولت فاشیستی اشغالگر فارسها را تحریم کردند
طبق گزارش‌های تصویری رسیده به مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز ملت عرب سوس (با نام جعلی شوش)، مخالفت شدید خود را از حضور کاندیداهای مزدور انتخابات آنچه که “مجلس شورای اسلامی” نامیده می‌شود با برپایی تظاهرات پرشور اعلام کردند. نام این دو کاندید مزدور اشغالگران فارس “سید راضی و علی ایادی، گزارش شده است.

در این ویدئو ملت عرب خشمگین الاحوازی با مسدود ساختن راه‌ها و جاده های منتهی به شهرستان عربی سوس، از ورود خودروهای حامل این دو مزدور خائن به این شهرستان جلوگیری کرده و آنها را از این شهرستان بیرون کردند.
منابع خبری همچنین افزودند، طیف های مختلف ملت عربی الاحواز اشغالی این انتخابات نمایشی فریبکارانه اشغالگران فارس، که تمامی ثروت‌های وطن عربی را به یغما برده و این ملت را از داشتن ساده‌ترین حقوق قانونی و شرعی خویش محروم ساخته، بشدت رد کرده و آن را غیرقانونی می‌دانند.
گفتنی است از هنگام شروع تبلیغات انتخاباتيو وقوع موج جدید مخالفت‌ها با انتخابات اشغالگران فارس برای اولین بار در الاحواز العربی اشغالی و گسترش این مخالفت‌ها به سایر مناطق تحت اشغال ایران جعلی، هراس رژیم فاشیست فارسها از وقوع یک انقلاب دیگر و فروپاشی کامل رژیم و آزادى از بند اشغالگری رو به افزونی گذاشته است.

مترجم: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا