الاحواز

افزایش سرعت شیوع ویروس جهش یافته کرونا در احواز العربي اشغالی

سهل انگاری عمدی بویژه در حق ملت عرب الاحواز اشغال شده، کاملا طبق برنامه و با اهداف از پیش تعیین شده پیش می‌رود. این اهمال بطور کاملا مشهودی با بقیه مناطق تحت اشغال ایران اشغالگر تفاوت دارد. انتشار سریع ویروس در همه شهرهای الاحواز بصورتی کاملا غیر عادی، شاهدی بر این مدعاست.

شهرستان معشور و صنایع پتروشیمی آن خطرناکترین موارد ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا و اهمال و جلوگیری از قرنطینه افراد آلوده را شاهد است. علیرغم تمام شرایط غیر بهداشتی و بحرانی این شهرستان اشغال شده، مسئولان‌ شرکت کارگران را وادار به کار مداوم و مستمر در آن شرایط کرده‌اند.
ماموران امنیتی و سپاه تروریستی کارمندان بانکها را به ادامهٔ کار تهدید کرده‌اند. تمامی ساکنان این شهر از وضعیت بسیار خطرناک بهداشتی نگران هستند.

تعداد تلفات در الاحواز اشغالی هنوز مشخص نیست اما گزارشها حکایت از آن دارند که صدها نفر به این ویروس آلوده شده‌اند و رژیم مافیایی تهران این واقعیت‌ها را تحت بایکوت خبری قرار داده و اعلام میکند که فقط 19 شهروند آلوده شده‌اند.

در شهرستان “الصالحیه” سه نفر قربانی این ویروس شده‌اند. همچنین 6 شهروند دیگر در مسجد سلیمان به این بیماری گرفتار شدند.

همچنین وضعیت بهداشتی در شهرستان عبادان الاحواز به درجه بسیار خطرناکی رسیده است. وضعیت فوق‌العاده و قرنطینه در این شهرستان اعلام شده و همه راههای منتهی به آن با وجود آنکه بدستور شهردار آن مسدود شدند اما بطور مداوم شاهد ورود و خروج کاروان‌های “راهیان سرزمین نور” از قم، بروجرد و دیگر شهرها میباشد.

فرار آخوندها از قم و انتشار این ویروس توسط آنها به الاحواز اشغالی و علی الخصوص در شهرستان معشور، از دغدغه ها و نگرانی‌های اصلی شهروندان شده است.
شهر معشور شاهد حضور بیش از پنجاه آخوندی بود که از قم فرار کرده و در هتل‌های مجلل “ممکو” ساکن شدند و منجر به اعتراض مردم به حضور این حاملان مرگ شد.

رژیم منفور اشغالگر فارسها نه تنها عامدانه از اجرای برنامه های پیشگیرانه طفره می‌رود بلکه، در گسترش سریع آن در بین ملت عرب الاحواز العربی اشغالی از هیچ جنایتی رویگردان نیست.

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

فعال رسانه ای: “ابو فواد الاحوازی”
مترجم: فواد فرج پور
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا