الاحوازملل تحت ستم

کرونا بیمارستانهای ژئوپلیتیک ایران را به قرنطینه تبدیل میکند

ژئوپلیتیک ایران علاوه بر کمبود تخت های لازم در بیمارستانها برای بستری بیماران، از بحران کمبود ماسک و داروهای پیشگیری کننده ویروس کرونا به مضیقه افتاده است.

“سعید نمکی” وزیر بهداشت در نامه‌ای به روحانی رئیس جمهور ایران اشغالگر اعلام کرد که ماسک‌های تولید داخلی جوابگوی تقاضاهای مردم نیست.

پارادوکس این است که 20 روز پیش، وزیر بهداشت ایران اشغالگر اعلام کرده بود که ایران جعلی دو میلیون ماسک به چین اهدا کرده است،!
در همین اثنا، معاون وزیر بهداشت دستور داد که بیماران غیر اورژانسی پذیرش نشوند و تمام بیمارستانهای سراسر ژئوپلیتیک ایران موظفند بیمارانی را که مظنون به ابتلا به ویروس کرونا هستند پذیرش شوند.
همچنین در تهران ظرفیت تمام بیمارستانهای قرنطینه برای بیماران کرونا پُر شده است و مقامات اشغالگر از اعلام آمادگی فوری بسیاری از بیمارستان ها با ظرفیت 400 تختخواب برای پذیرش بیماران کرونا خبر دادند.

طبق دستورات معاون وزیر بهداشت، کلیه بیمارستانهای تحت پوشش این وزارت اعم از بیمارستانهای دولتی، خصوصی و بیمارستانهای موقوفهٔ خیریه به استثنای بیمارستانهای تخصصی، باید بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش کنند.

بحث بر سر تعداد متوفیان

مقامات ذیربط از افزایش تعداد متوفیان کرونا به 54 مورد خبر دادند.
در حالی که کانال بین‌المللی عربی ایران اینترنشنال در توییتری با استناد به برخی منابع گزارش داد که تعداد متوفیان کرونا در ایران(جعلی) به 367 نفر افزایش یافت، مقامات ایران اشغالگر اما بعدها صحت این تعداد را تکذیب کردند.

علی حردانی پور الأحوازي
مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
http://WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا