جهان

درگیری اشغالگر ایرانی در یک حمله به نفتکش در دریای عرب

امروز پنج‌شنبه دولت قانونی یمن سپاه تروریستی پاسداران ایران اشغالگر را مسئول حمله تروریستی به یک نفتکش در خلیج عدن دانست.

وزیر اطلاعات یمن “معمر العریانی” گفت: “این حمله تروریستی که توسط شبه نظامیان حوثی انجام شده یکی از تانکرهای نفتی در دریای عرب را هدف قرار داد. این حمله توسط چهار قایق کنترل از راه دور صورت گرفت ولی نیروهای اتحاد ملی پشتیبان دولت قانون در یمن توانستند آنرا را خنثی سازند. این دست از حملات موج حملات تروریستی انجام شده توسط سپاه تروریستی پاسداران ایران اشغالگر را به یاد میآورد که بر ضد کشتی های تجاری جهان و نفتکش ها در تنگه باب السلام (هرمز جعلی) صورت می‌گرفتند.

براساس بیانیه منتشر شده از سوی خبرگزاری رسمی یمن، العریانی افزود: “ناکام ساختن این حمله به کشتی های تجاری در دریای سرخ، باب المندب و دریای عرب برای دومین بار متوالی طی کمتر از دو هفته، نکته قابل توجهی است که بر تشدید فعالیت‌های تروریستی شبه نظامیان حوثی تحت فرمان ایران جعلی و با برنامه‌ریزی آن، افزایش خطرات و تهدیدهای مربوط به دریانوردی بین‌المللی ناوبری و امنیت انرژی جهانی را منعکس می‌کند. اینگونه حملات در تلافی به هلاکت رسیدن فرمانده سپاه تروریستی پاسداران، قاسم سلیمانی در حمله هوایی آمریكا در مجاورت فرودگاه بغداد، صورت می‌گیرند.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
http://WWW.ADPF.ORG

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا