الاحوازملل تحت ستم

دستگیری و بازداشت فعالان و روزنامه نگاران در جغرافیای سیاسی ایران

به گفته منابع خبری الأحوازيه، دستگاه امنیتی و سپاه تروریستی پاسداران ایران اشغالگر موج جدیدی از بازداشت‌های خودسرانه فعالان عرصه اجتماعی و روزنامه‌نگاران و نیز ورزشکارانی که حقایق مربوط به ویروس کورنا را نشر داده و به مردم اطلاع رسانی می‌کنند و یا از اقدامات مزورانه مسئولان اشغالگر در مبارزه با اپیدمی همه گیر کرونا طی روزهای گذشته انتقاد کرده‌اند را سر گرفته است.

روز شنبه برابر با 24 اسفند 98 خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه تروریستی پاسداران اعلام کرد که 150 نفر از سوی سازمان اطلاعات سپاه به دلیل “انتشار اخبار جعلی” و “شایعات” درباره اپیدمی کرونا در رسانه‌های اجتماعی “شناسایی شده‌اند.

” جاویدنیا” فاش ساخت که “دستگاه قضایی 16 مدیر و مسئول شبکه‌های اجتماعی را به دادگاه‌های انقلاب احضار کرده و آنها را به راه‌اندازی سایت های ممنوعه برای نشر اخبار جعلی و براساس” اوامر دشمنان!! ” متهم ساخت.
دادستان کل ایران اشغالگر، محمد جعفر منتظری همچنین مدیران رسانه ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی را در صورت عبور از خط قرمز به “عواقب سنگین” تهدید کرد و اظهارات این شبکه‌ها درمورد نحوهٔ مبارزه با این ویروس از سوی مسئولان ذیربط را “غیرقانونی” توصیف کرد!

روز شنبه اما، وزارت بهداشت ایران اشغالگر تعداد مبتلایان را بروز کرده و اعلام داشت که آمار مبتلایان به کرونا 12729 نفر و تعداد متوفیان نیز به 611 نفر افزایش یافته است.


علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا