الاحواز

کرونا.. کشتار سیستماتیک

گسترش روزافزون فاجعه نوظهور کرونا در جغرافیای سیاسی ایران جعلی که حاصل فرار آخوندها از قم به سایر نقاط جغرافیای سیاسی ایران علی الخصوص الاحواز العربی اشغالی، پنهان‌کاری و عدم مدیریت و فساد فراگیر حکومتی است، سردرگمی و جنگ زرگری در درون رژیم را تشدید کرده است.
روحانی در سخنان روز 21اسفند بار دیگر تلاش کرد با کاستن از ابعاد مصیبت بار بحران کرونا، بر بی‌کفایتی حکومت اشغالگر فارسها سرپوش بگذارد. او وقیحانه گفت: این ویروس را بیش از آنچه که واقعیت است بزرگ نکنید!.
در این حال برای مقابله با درز آمار و ارقام واقعی قربانیان، “محمد جعفر منتظری” دادستان رژیم اشغالگر فارسها طی اطلاعیه‌ای هشدار داد: “هر اظهارنظری در مورد کرونا خارج از روال مقرر، اقدامی خلاف مصالح و امنیت ملی کشور(جعلی) تلقی و با مجرم بر اساس قوانین مربوط برخورد خواهد شد”.

دادستان فارسهای اشغالگر افزود: انتشار آمار مرتبط با کرونا موجب تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت روانی جامعه می‌شود و” بموجب قانون مجازات اسلامی عملی مجرمانه و مستوجب تعقیب قضایی و مجازات است” و تبعات سنگینی را بدنبال خواهد داشت.

از سوی دیگر وضعیت زندانها هر چه می‌گذرد، بیشتر وخیم می‌شود. در زندان وکیل‌آباد مشهد، زندانیان سیاسی به بندی که افراد مبتلا به کرونا در آن نگهداری می‌شوند، منتقل شده‌اند. پروانه سلحشوری یک نماینده منتصب مجلس فرمایشی فارسها، در اینباره گفت: امروز تمام زندانیان با توجه به شیوع گسترده کرونا در جغرافیای سیاسی ایران در وضعیت خطرناکی بسر می‌برند. وی افزود مشکل دیگر «مسأله اخذ وثیقه‌های سنگین از زندانیان است. در روزهای گذشته مبالغی چند صد میلیون تومانی برای آزادی این زندانیان بعنوان وثیقه تعیین شده» است.

اما در مورد وخامت شرایط در الاحواز اشغالی، اوضاع به گونه دیگریست. باید خاطر نشان کرد که تمامی شهروندان آن تحت فشارهای مضاعف رژیم فارسها قرار دارند. از بابت امکانات بهداشتی و درمانی در منتهای مضیقه بسر می‌برند و تاکنون دهها تن از آنها چه به دلیل ابتلا به کرونا و چه استفاده از الکل های تقلبی سپاه تروریستی پاسداران، جان‌ باخته‌اند. با شروع دوباره برنامه سیلاب‌های ساختگی رژیم و از سویی آلودگی شدید آبها و هوای این سرزمین اشغال شده و عدم رسیدگی شهرداری‌ها در وضعیت بهداشت و نظافت روزانه شهرها و بالا آمدن آب فاضلابهای شهری و تخلیه فضولات و پس ماندهای بیمارستانی، صنعتی و شهری در کارون، جدای از کرونا، بیماری‌های مرگبار دیگری جان تمامی شهروندان این مرزوبوم اشغال شده را بیش از پیش تهدید می‌کند. از این رو سازمان بهداشت جهانی بطور خاص باید به کمک ملت محروم این سرزمین بشتابد زیرا رژیم اشغالگر فارسها نه تنها هیچ کاری نخواهد کرد بلکه کمر به قتل عام سیستماتیک و خاموش و مرحله به مرحله این ملت و نابودی زیست بوم الاحواز العربی اشغالی بسته است.

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا