الاحوازجهانملل تحت ستم

ایجاد قبرهای دسته جمعی در ژئوپلیتیک ایران

بحران کرونا به دلیل غفلت‌ها و اهمالهای عمدی از سوی نظامی که برای مصلحت سیاسی و اقتصادی خود، شمشیر را از رو بر علیه مردم کشیده، تبدیل به یک فاجعهٔ بزرگ انسانی شده است.
این نظام حتی حاضر به اعلام آمار واقعی جانباختگان و مبتلایان هم نیست.

حفر گورهای دسته جمعی در ایران اشغالگر، حجم فاجعه بار کشتار انسانها[در قالب کرونا] در آن جغرافیا را بخوبی منعکس میسازد.

براساس منابع مستند بین‌المللی، 2115 جسد در گورستانی که به نام “روضات الزهرا”(بهشت زهرا) در تهران از ژانویه گذشته تا 20 مارس 2020 دفن شده‌اند، بیشتر آنها در گورهای دسته جمعی بخاک سپرده شده‌اند.

برخی منابع تأیید كردند كه مقیاس این فاجعه در الاحواز اشغالی با توجه به آنچه که توسط منابع رسانه‌ای رژیم اشغالگر ایران اعلام شده است، الاحواز اشغالی به تنهایی شاهد بیشترین تلفات در کل جغرافیای سیاسی ایران است.

گفتنی است بهره برداری مالی از این بحران وحشتناک و فاجعه بار توسط رژیم بر ضد شهروندان از راه افزایش هزینهٔ گورها به گونه‌ای است که حفر قبر در “روضات الزهرا” در تهران برای دفن اجساد تاکنون به 22 میلیون تومان ایرانی رسیده است!!!.

ساخت قبرهای بتونی و حفر قبر و بهره برداریهای مالی از روند دفن مردگان با بالا بردن قیمت قبرها با توجه به بحران کنونی، وسعت و دامنهٔ بی پایان جنایات رژیم ایرانی بر ضد شهروندان و ملت‌های تحت اشغال آن را نشان میدهد.

مقامات فاسد ایران اشغالگر از ابتدای امر وجود ویروس را به بهای منافع سیاسی و اقتصادی خود پنهان ساختند، شهرها را قرنطینه نکردند و پروازهای رفت و برگشت به چین را به تعلیق درنیاوردند، و چندین عامل دیگر که منجر به این فاجعه بشری شد. در نهایت عدم موافقت و همکاری رژیم سفاک ایران اشغالگر با سازمانهای بین‌المللی و عدم ارائه اعداد و ارقام واقعی از تلفات و مبتلایان به این ویروس، مزید بر علت شده است.

# ویروس کرونا
# خانه بمانید

فعال رسانه‌ای: “ابو فواد الاحوازی”

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا