الاحوازجهانملل تحت ستم

معاون وزیر بهداشت ایران اشغالگر: کرونا 52 هزار نفر را مبتلا کرد

منابع خبری الأحوازيه از اعتراف ناگهانی معاون وزیر بهداشت ایران اشغالگر، قاسم جان بابایی، خبر دادند. وی در اظهاراتی گفت: در حال حاضر 26 هزار نفر آلوده به ویروس کرونا در بیمارستان‌های جغرافیای سیاسی ایران تحت مداوا قرار گرفته و 26 هزار نفر دیگر نیز آلوده هستند که بیشتر آنها بهبود یافتند و بیمارستان ها را ترک کردند و مابقی نیز بر اثر این بیماری درگذشتند.

این منابع اعلام کردند که این رقم بیش از دو برابر رقم رسمی اعلام شده است، زیرا وزارت بهداشت روز دوشنبه اعلام کرده بود که تعداد جانباختگان بالغ بر 1812 نفر است و تعداد مبتلایان نیز به 23،049 مورد رسیده است.

براساس گزارش آژانس خبری رادیو و تلویزیون فارسها IRIB، جان بابایی تأیید کرد که بیشتر قربانیان در سنین 40 تا 60 سال بودند که این واقعیت بسیار بیشتر از آنچه که مقامات ایرانی انتظار داشتند، است

براساس داده‌های ارائه شده از جان بابایی، از زمان شیوع ویروس در جغرافیای سیاسی ایران تاکنون 52000 نفر آلوده شده‌اند و 26000 نفر همچنان تحت مداوا بسر می‌برند.

در حالی که مسئولان از اعلام جزئیات مبتلایان و جان باختگان در ژئوپلیتیک ایران خودداری میکنند، این آمار 52،000 نفری تقریباً مطابق با گزارشات رسانه های مستقل در خارج از این جغرافیای سیاسی است که بر اساس تحلیل اظهارات مراکز پزشکی و مسئولان ژئوپلیتیک ایران و رسانه‌های محلی و دانشگاههای علوم پزشکی است.

با این حال، مقامات ایران اشغالگر میگویند که آنها توانستند در ایام تعطیلات نوروز حجم سفرهای مردم را به میزان 75 درصد کاهش دهند. اما خبرهایی که از سوی شهروندان فعال در جغرافیای اشغال شده الاحواز العربی گزارش می‌شوند، گویای این واقعیت است که آمارهای ارائه شده توسط دستگاه دروغپردازی ایران اشغالگر، کذب محض هستند و این گزارشگران فاش ساخته‌اند که اطلاعات ارائه شده رژیم نژادپرست ایرانی برای لاپوشانی برنامه کشتار ملت عربی الاحواز، تحت نام “اپیدمی کرونا”، صورت میگیرد.


علی حردانی بور الاحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا