الاحوازجهانملل تحت ستم

ایران اشغالگر بیش از یک میلیارد دلار کمک بین‌المللی را بسرقت برد

منابع مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز گزارش دادند که مایک پومپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در بیانیه‌ای محکم، مقامات فاسد ایران جعلی را به چالش كشید‌‌‌‌‌‌‌؛ وی دروغ های مقامات اشغالگر فارس را برشمرد. طبق اظهارات وی مقامات ایرانی بیش از یك میلیارد دلار کمکهای بشردوستانه را بسرقت برده‌اند. این پول می‌بایست برای مبارزه با کرونا استفاده میشد. پمپئو همچنین گفت: ” مسئولان نظام بیش از یک میلیارد دلاری که برای تجهیزات پزشکی اختصاص داده شده بود، به سرقت برده‌اند.

نیز وزیر امور خارجه ایران اشغالگر، رهبر معظم انقلاب، علی خامنه‌ای جنایتکار را به انتشار” نظریه توطئه” متهم ساخت که در آن مدعی شده است ایالات متحده، خود بوجودآورنده و مسئول آلوده ساختن جهان است.

درخواست های ایران اشغالگر برای کاهش(و در مواردی لغو) تحریم‌ها مورد توجه رسانه‌های آمریکایی قرار گرفته است.
مقامات پیشین دولت اوباما شبکه‌ای از فعالان طرفدار ایران، چهره‌های رسانه‌ای و آندسته از مقامات دولتی که هماهنگی‌های لازم در امضای توافقنامه هسته‌ای تاریخی با تهران را هماهنگ کرده بودند، براه انداخته‌اند. در این شبکه این اشخاص دروغ هایی را در مورد ماهیت تحریم های آمریکا منتشر ساختند که در آنها کمک های بشردوستانه نیز شامل تحریم‌هاست.

حال آنکه تهران در چند روز گذشته ابتکار و تلاشهای مکرر دولت ترامپ برای کمک به مهار کرونا ویروس را رد کرد. و در همین حین ایران اشغالگر مفتضحانه ادعا کرد که تحریم های ایالات متحده مانع تحویل تجهیزات پزشکی می‌شوند.

ریچارد گلدبرگ که بعنوان مشاور شورای امنیت ملی ترامپ فعالیت میکند، گفت: تهران سعی در اغفال اروپا با هدف دریافت کمک‌های نقدی است.

وی افزود: “آنچه که واقعاً اتفاق میافتد این است که هر آنچه آمریکا درباره ایران گفت صحت آن ثابت شده است” وی اضافه کرد: “آخوندها بجای اینکه برای مردم خود سرمایه گذاری کنند، برای گروهکهای تروریستی خود در خارج از مرزهای جغرافیای سیاسی موسوم به ایران سرمایه‌گذاری میکنند، برای آزمایش های موشکی پرهزینه و گسترش برنامه هسته‌ای پول هدر میدهند. اما اکنون آنها باید یک راه را انتخاب کنند یا برای تأمین بودجه فعالیتهای غیرقانونی خود سرمایه‌گذاری کنند یا برای مردم خویش هزینه نمایند”.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا