الاحوازجهانملل تحت ستم

بهره‌برداری از کرونا در جهت اهداف سیاسی

به گزارش روزنامه Washington Free Beacon مقامات آمریکایی هشدار دادند که تلاش های ایران اشغالگر مبنی بر دریافت کمک 5 میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول، که حمایت اروپاییها را بطور ضمنی جلب کرده است، یک کلاهبرداری است.

این مقامات گفتند که تهران با توجه به تحریم های اعمال شده، در حال فریب جامعه جهانی و متحدان آمریکاست و این رژیم تروریستی به دروغ مدعی است که این تحریم ها باعث بروز مشکلاتی در دریافت تجهیزات پزشکی شده و از اروپایی‌ها میخواهد برای مقابله با کرونا کمک‌های نقدی ارسال کنند.

این گزارش می‌افزاید، دفتر رئیس جمهور پیشین آمریکا باراک اوباما در حال نشر دروغ های ایران اشغالگر و راه اندازی یک کمپین داخلی برای رفع تحریم ها به سود ایران است.
در حالیکه مقامات فاسد اشغالگران فارس، رسانه های بین المللی را درباره دامنه اوضاع بحرانی در جغرافیای سیاسی ایران گمراه می‌کنند، از بحران ویروس کرونا نیز بعنوان اهرم فشاری بمنظور لغو طیف گسترده‌ای از تحریم ها سواستفاده میکنند.

اتحادیه اروپا در حال حاضر آماده ارسال بیش از 20 میلیون یورو به عنوان تجهیزات امدادی به ایران اشغالگر است. تهران همچنین مصرانه از صندوق بین المللی پول درخواست کرده است، حداقل 5 میلیارد دلار بودجه اضطراری تأمین كند – بودجه‌ای که شریان حیاتی این نظام را بکار می‌اندازد و منابع خبری میگویند متحدان اروپایی از آن حمایت خواهند کرد.

این بودجه آتش اختلاف را میان دولت ترامپ و متحدانش شعله‌ور ساخت.
منتقدان دولت ابراز نگرانی کرده‌اند كه این پول برای اهداف پزشکی استفاده نخواهد شد. بلكه برای تأمین اعتبار عوامل تروریستی تهران در خاورمیانه مصرف خواهد شد. رژیم ایران در حال حاضر متهم به سرقت بیش از 1 میلیارد دلار از کمک های بشردوستانه است.

علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا