جغرافياي ايران جعليجهان

کریستین ویتون: سیاست بایدن در خاورمیانه ایران (اشغالگر) را مجددا مقتدر جلوه می‌دهد!

مشاور پیشین دونالد ترامپ و جورج دبلیو بوش در امور سیاست خارجی، معتقد است روند کنونی سیاست دولت جدید آمریکا به انباشت قدرت ایران اشغالگر خواهد انجامید.

روز چهارشنبه ٥ خرداد، کریستین ویتون، مشاور سابق دولت ترامپ در مصاحبه‌ای با فاکس‌نیوز تاکید کرد که سیاست دولت بایدن موجب احیای بحران‌ها در خاورمیانه می‌شود.
ویتون در این مورد افزود؛ “به نظر می‌رسد بایدن و دستیاران ارشد او تمایل دارند بار دیگر ایران (جعلی) را مقتدر جلوه دهند. ما این را در کلیت سیاست‌های خارجی و داخلی دولت کنونی شاهد هستیم.”

مشاور سابق ترامپ ضمن اشاره به کمک‌های مالی جمع‌آوری شده برای بازسازی غزه متذکر شد؛ “ما پیشتر در دو نوبت مبالغ هنگفتی در دسترس حماس قرار دادیم و اکنون بار دیگر ٧٥ میلیون دلار آماده پرداخت به آنها است. نمی‌توان مدعی شد که این وجوه از دسترس حماس خارج است چرا که آنها بر غزه مسلط هستند و آن را اداره می‌کنند.”

وی با اشاره به امکان بازگشت ایران اشغالگر به وضعیت پیش از ٢٠١٦، اعلام کرد، چنانچه جمهوری (ضد) اسلامی را در حالت دفاعی قرار دهید، مانند رویه‌ای که او (رئیس جمهور ترامپ) با قطع سرمایه آنها و افزایش ظرفیت نظامی ما در خلیج (عربی) انجام داد، اغلب مشکلات در خاورمیانه رفع خواهد شد. ما نتیجه مثبت این خط‌مشی را با برقراری ثبات و صلح و روابط دیپلماتیک بین اسرائیل و چهار کشور عربی دیدیم.


مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
Http://WWW.ALAHWAZ.COM
Https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا