الاحوازجهانملل تحت ستم

خامنه‌ای، مقصر اصلی تبدیل بحران کنونی کرونا به یک فاجعه انسانی بر علیه ملل تحت اشغال

خامنه‌ای، سرکرده اصلی تروریستهای عالم را باید به دلیل عدم اطلاع رسانی درباره کووید 19 و رد کمکهای انسان دوستانه خارجی که منجر به تبدیل شدن شیوع ویروس کرونا به یک “فاجعه ملی بر ضد ملت‌های تحت اشغال” گشت، مقصر دانست.

از میان دلایل مختلف، گزارش یک مقام ارشد وزارت بهداشت ایران جعلی که می‌گوید: در حال حاضر، در هر دقیقه یک شهروند به این ویروس مبتلا میشود، و هر ده دقیقه یک نفر جان خود را از دست میدهد، بتنهایی مهر تأییدی بر این مدعاست.
همه میدانند که پنهانکاری اولیه حاکمیت غیرقانونی اشغالگران فارس و نیروهای مزدور امنیتی آنها، فرصت مهار و کنترل این ویروس خطرناک را از ملت‌های تحت اشغال ایران ربود. شهروندان، بطور غیر مسئولانه و غیرانسانی قربانی منافع سیاسی نظام فارسها شدند.

خامنه‌ای جنایتکار مرتباً خود و نزدیکان حاکمیت طاغوتی خود را نسبت به سلامتی و ایمنی شهروندان در اولویت خاص قرار می‌دهد.
با استناد به برآوردهای سازمان بهداشت جهانی، رژیم خودکامه فارسها شمار واقعی افرادی که جان خود را از دست دادند، اعلام نکرده است. رژیم همچنین بر خلاف مصوبه هیئت وزیران مبنی بر ممنوعیت پرواز به چین که در 31 ژانویه اعلام شد، به پروازهای رفت و برگشت هواپیمایی ماهان به چین ادامه داد. خامنه‌ای حتی ادعا کرد که شیوع این بیماری ناشی از یک حمله بیولوژیکی غرب بود. بعدها آنرا به اجنه و عفریتها نسبت دادند!!!.
خامنه‌ای تروریست حتی کمک‌های ایالات متحده را نیز رد کرد.

مسئولان جنایت پیشه فارس اشغالگر ایران میلیاردها دلار از صندوق توسعه ملی که پول آن متعلق به ملت‌های تحت اشغال است را به جای مقابله با شیوع کووید 19، به حمایت از نیروی مزدور قدس سپاه تروریستی پاسداران و دیگر گروهکهای مزدور تروریست نیابتی خود اختصاص داده‌اند.

سپاه قدس، در فهرست سازمان های تروریستی ایالات متحده و جهان قرار دارد و عامل بروز خشونت فرقه‌ای در خاورمیانه عربی است.
رژیم اشغالگر فارسها در ماه نوامبر گذشته علیه شهروندانی که در اعتراض به افزایش ناگهانی قیمت بنزین و سوء مدیریت دولت به خیابان ها آمدند، به سرعت اقدام کرد و هزاران نفر را قتل عام نمود. ولی هنگام مواجهه با یک بحران بهداشت عمومی که جان مردم عادی را به کشتن می‌دهد، به دروغگویی پرداخته و هیچ اقدامی در پیش نگرفته است.

سراسر زندگی و کارنامه خامنه‌ای و نظام طاغوتی جبارانهٔ وی که ریختن خون و تباهی نسل‌ها و سرقت و نابودی آب و خاک ملت‌های تحت اشغال و آتش افروزی و جنگهای فرقه‌ای در منطقه خاورمیانه است را، بی هیچ شکی باید مسئول مستقیم و بی بدیل این فجایع هولناک ضد بشری برشمرد.

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا