جهان

پنتاگون‌: نیروی دریایی آمریکا آماده مقابله باهرگونه تهدیدهای سپاه تروریستی پاسداران در خلیج عربی است

منابع اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی احواز گزارش دادند، یک مقام وزارت دفاع آمریكا به “الحرة” گفت كه فرماندهی مركزی “سنتکام” آماده است تا با هرگونه “تحرکات و تهدیدهای” احتمالی نیروی دریایی سپاه تروریستی پاسداران ایران جعلی در خلیج عربی مقابله کند. 

این مقام مسئول، که ترجیح داد نامش فاش نشود، افزود: نیروی دریایی ایالات متحده بر اقدامات شناورهای دریایی ایران اشغالگر در منطقه نظارت و در صورت لزوم، اقدامات دفاعی را انجام میدهد تا از تکرار حادثه هفته گذشته جلوگیری کند. در هفته گذشته یک گروه از شناورهای تندروی ایرانی بشکل تهدید‌آمیزی به کشتی های جنگی آمریکایی که در آبهای بین‌المللی در حرکت بودند، نزدیک شدند. 

وی تصریح کرد: هرگونه آرایش نظامی تهدیدآمیز بر علیه منافع آمریکا در آبهای بین‌المللی در منطقه عربی خاورمیانه عواقب منفی و خطرناکی به همراه خواهد داشت.

نیروی دریایی ایالات متحده هفته گذشته اعلام کرد که شناورهای جنگی سپاه تروریستی پاسداران رژیم اشغالگر ایران مانورهای “تحریک آمیز خطرناکی” را در نزدیکی کشتی‌های جنگی آمریکایی که در حال گشت زنی در آب های بین المللی در خلیج عربی بودند، انجام دادند.


على حردانى پور احوازی

مركز اطلاع رسانى جبهه دموكراتيك مردمى احواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا