الاحواز

استمرار جنایات سازمان یافته رژیم فارسها علیه ملت عرب احواز اشغال شده

هجوم عناصر رژیم فارسها به اهالی روستایی در مجاورت شهر عبدالخان از توابع الاحواز العربی اشغالی در مسیر احواز مرکزی به سوس(شوش) به بهانه عدم داشتن اسناد و مجوز برداشت محصول کشاورزی، بازتاب گسترده‌ای داشت. گزارش تصویری حاکیست که نیروهای امنیتی فارسها با هدف متوقف کردن روند برداشت محصول به خشونت متوسل شده‌اند.

[اینگونه اقدامات بعنوان اولین قدم برای “مصادره اراضی کشاورزان” عرب بکار می‌روند]

با توجه به گزارش‌ها، کلیه اوراق این اراضی بنام مالک زمین بطور قانونی ثبت شده و هیچ اشتباه حقوقی در ثبت این اسناد رخ نداده است. اما نبود بهانه لازم در مصادره زمین، رژیم اشغالگر فارسها را به انجام اینگونه اعمال وامی‌دارد تا در آینده مصادره زمین براحتی صورت گیرد.

ساکنان اصلی زمین‌ها و صاحبان اراضی با سرکوب، آزار و اذیت و حبس های طولانی مدت روبرو میشوند تا اینکه موضوع برای مصادره اراضی آنها و استفاده از این اراضی در پروژه هایی که پیرو سیاستهای سپاه تروریستی پاسداران در الاحواز اشغالی است کلید خورده و شهرک سازی به منظور تغییر بافت جمعیتی منطقه و تمامی الاحواز العربی شروع شده و هرچه بیشتر گسترش یابد.

پیش از این نیز 15 هزار هکتار از اراضی کشاورزی در منطقه شعیبیه در سال 1990 برای پروژه‌های توسعه نیشکر و اجرای برنامه‌های شهرک سازی با هدف اسکان و استخدام کارگران غیر محلی در کشور الاحواز، از کشاورزان آن ناحیه مصادره شد.


فعال رسانه‌ای: “ابو فواد الاحوازی”

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا