الاحوازجهانملل تحت ستم

آیت ا… علی سیستانی 1،5 میلیون دلار اعطا کرد

در حالیکه خامنه‌ای، غارتگر درجه یک ثروت‌های ملل تحت اشغال ایران هنوز دست در کیسه پول خود نکرده، رهبر شیعیان جهان هدیه‌ای برای مردم تحت اشغال ایران ارسال کرد. “آیت الله سیستانی” به بیماران کرونا در ایران اشغالگر 1،5 میلیون دلار کمک کرد.

گرچه خامنه‌ای تروریست غارتگر، خود را رهبر شیعیان جهان میداند ولی شیعیان جهان در انتخابی به غایت غلط، آیت الله سسیستانی را به عنوان مرجع تقلید خویش پذیرفته‌اند. وی این مبلغ هنگفت را میتوانست صرف مردم مستضعف و شدیدا نیازمند مردم خود کند. مردمی که شدیدا از نبود کادر پزشکی لازم، بیکاری فزاینده، ویرانیهای حاصل از جنگها، نبود بهداشت در سطح شهرها، و انبوه مشکلات دیگر در رنج و عذابی دردناک بسر می‌برند. اما گویا او نیز همچون سلف خونریز خود خامنه‌ای دجال، با این هدیه، در خارج از مرزهای عراق بدنبال یارگیری و کسب محبوبیت کاذب در میان ملتهای دیگر است تا در مواقع لزوم از آنها بر ضد قیام‌های احتمالی مردم ستمدیده خود استفاده کند.
دفتر این مرجع تقلید در قم، از ساخت بزرگترین بیمارستان در این شهر خبر داده است. پیش بینی می‌شود در صورت مساعدت عوامل مختلف درگیر در این پروژه و پیشرفت مطابق برنامه ها، فاز اول آن با اولویت بیماری‌های قلب و عروق، دست کم تا 18 ماه دیگر راه اندازی شود.

این بیمارستان با عنوان “بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی نور” با پیش‌بینی350 تخت و دارای مرکز جامع سرطان با بخش کامل پزشکی هسته‌ای در زمینی به وسعت 75هزار مترمربع و زیربنای 60 هزار متر در حال ساخت است. طبق طرح، بنا بر این است که این بیمارستان فوق تخصصی یکی از مدرنترین و مجهزترین بیمارستان‌های این جغرافیای جعلی باشد.

از سویی دیگر اما، خامنه‌ای تنها با انتقال یک میلیارد یورو به صندوق توسعه ملی موافقت کرد. و از سرمایه هیچکدام از نهادهای چپاولگر ثروتمند تحت نظر خود برای کمک به مردم استفاده نکرد و همواره در راه تقویت سپاه تروریستی پاسداران و نیروهای مزدور نیابتی تروریستی خود در منطقه جهت آتش افروزی و شعله ور ساختن جنگها و خونریزی‌های فرقه‌ای پیش قدم بوده است.

  فواد فرج پور

  مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
  WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا