جهان

وِب کم(web cam) سرگردان سپاه تروریستی پاسداران

چندی پیش سپاه تروریستی پاسداران با پرتاب یک ماهواره به فضا غوغایی را در سطح جهان براه انداخت که بیشتر خوراک و دل خوشکنکی بود برای آن کسانیکه فریب هیاهوی تبلیغاتی این نظام پوچ توخالی را خورده‌اند. [بسیجیان، ولایت معاشان و جیره خواران مزدورش].

پس از پرتاب اولین ماهوارهٔ سپاه(اگر بتوان نامش را واقعاً ماهواره گذاشت) فرماندهان آن سر از پا نمی‌شناختند، البته جلوی دوربین های تلوزیونی. اسکادران کنترل هجدهم نیروی هوایی آمریکا قرار گرفتن این مثلا ماهواره را تایید کرد و سپاه بر حسب قول یکی از فرماندهان خود، “امیرعلی حاجی زاده”، تایید آمریکا را در رسانه‌های وابسته به خودشان (یعنی رسانه های ملی) را اینچنین گزافه گویی کرد: دیدید که رسانه‌های ملی خارجی، آمریکا و سازمان‌های فضایی دنیا اعلام کردند که سپاه توانست با موفقیت ماهواره‌ای را در مدار زمین قرار دهد و…!!

گویا حاجی زاده خبر پنتاگون را یا نصف و نیمه خوانده یا آنکه آنرا سانسور کرده بود. چون پنتاگون پس از تایید قرار گرفتن ماهواره در مدار زمین، آنرا یک “دوربین بی فایده بلااستفاده” خواند که قادر به انجام هیچگونه امور شناسایی و عکسبرداری نیست.

“ژنرال ریموند” نیز در توئیتر خود نوشته بود: در حقیقت این یک وِب کم در حال چرخش در فضا است که بعید بنظر میرسد اطلاعاتی را فراهم کند.

“پاشکوف” اپراتور روسیه هم در این زمینه گفت: سیگنال نور ناپایدار است، به این معنی که ماهواره در حال چرخش است( سرگردان است).

آیا سپاه می‌تواند یک تصویر دریافتی از ماهواره مورد ادعایش برای رد این گفته ها، آنهم سخنان کشورهای پیشتاز عرصه فضانوردی، منتشر کند؟؟

راستی از هواپیمای مافوق صوت F313 چه خبر؟ همان هواپیمای رقیب اف 35 آمریکایی.. طبق آزمایشات این هواپیمای بومی، سرعت آن به 50کیلومتر در ساعت رسید. بالاخره مهندسین سپاه توانستند سرعت آنرا افزایش دهند یا قرار شده موتور پژو 405 روی آن نصب کنند؟

از جدیدترین اختراعات و پیشرفتهای علمی تان، دستگاه ویروس یاب قاتل با نام “مستعان” چه خبر؟ تاکنون چند مبتلا به کرونا را شناسایی کرده و این ویروس را نابود کرد؟!
بی صبرانه منتظر خبرهای شگفت آور شما هستیم..

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا