الاحواز

ارجاع زندانی اسیر “رضا عچرش” به زندان

امروز برابر با یکشنبه 3 مه 2020 منابع حقوق بشری الاحواز اظهار داشتند، زندانی اسیر، “رضا عچرش” بدستور دادگاه و به طور ناگهانی به زندان مرکزی شیبان بازگردانده شد. وی پس از رجوع به شعبه هشتم دادگاه انقلاب برای تمدید مدت تعیین شده مرخصی خود و بر اساس اسناد پزشکی، بطور ناگهانی به زندان بازگردانده شد.

رضا عچرش فرزند سعید متولد 1985از شهر خفاجیة در ژوئیه_ آگوست 2016 به اتهام جعلی جاسوسی و همکاری با گروههای مخالف و تبلیغ و تحریک علیه رژیم توسط قاضی زارع در دادگاهی که به اصطلاح “دادگاه انقلاب” اشغالگران نامیده میشود به 11 سال زندان محکوم شد.

وحشتناک ترین موارد شکنجه علیه این اسیر زندانی در سلولهای اطلاعات اشغالگر انجام شد. دو ناحیه از بدن وی دچار صدمات حاد داخلی گردیدند، روده های وی دچار زخمهای شدید شده‌‌اند و یکی از چشمان وی نیز دچار آسیب جدی شده است.

پس از پیگیری پرونده وی توسط خانواده و با سپردن یک سند مالی معادل 10 میلیارد ریال، توانستند مرخصی پزشکی را برای انجام معاینات پزشکی فرزند خود بدست آورند. دو عمل جراحی روی این اسیر زندانی صورت گرفت. متأسفانه بخشی از روده وی به دلیل شکنجه هایی که در زندان متحمل شده بود نیز قطع شد.

این منابع تأیید كردند كه رضا عچرش به عمل جراحی چشم دیگری نیاز دارد، اما دادگاه اشغالگران فارس مدت مرخصی پزشکی وی را تمدید نکرد.


فعال رسانه‌ای:ابو فواد الاحوازی

مترجم: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا