الاحواز

ادامه پروژه‌های شهرک سازی فارسی در احواز العربی اشغالی.

به گفته منابع رسانه‌ای اشغالگران فارس، پروژه شهرک سازی “ابتکار مردمی” در الاحواز اشغالی در بهمن ماه گذشته در سایه پنهان‌کاری های شدید رسانه‌ای برای مخفی نگهداشتن این پروژه اجرا شد.

در پروژه اسکان فوق الذکر، هفت هزار و 621 واحد مسکونی در شهرهای مختلف الاحواز اشغالی تحت نظارت “رضا رضایی” که به اصطلاح مدیر کل راه و ساختمان نامیده میشود، و نیز شریعتی جنایتکار، فرماندار نظامی الاحواز و با تأمین اعتبار بانک مسکن برای اجرای این پروژه ساخته شدند.

به گفته منابع خبری برخی از شرکای درگیر در این پروژه، شرکت بازسازی مناطق شهری و مؤسسه مسکن انقلاب، مرکز اجرای فرمان امام(خمینی مقبور) و شرکت توسعه مسکن بوده‌اند.

اما در اطلاعاتی که “نادری”، مدیر کل بانک مسکن اظهار داشت، پروژه مسکن دیگری نیز برای مؤسسه مسکن انقلاب در نظر گرفته شده است که شامل ساخت سه هزار و 410 واحد مسکونی در هر یک از شهرهای آغاجاری، شاوور و مناطق شمالی احواز مرکزی، ایذج (ایذه) و قنیطره (دزفول)، تستر(شوشتر)، ارجان، میناء معشور(بندر ماهشهر) سوس(شوش) و الصالحیه(اندیمشک) میباشد. که به زودی و به دستور وزارت مسکن اشغالگران اجرا خواهند شد.

گسترش پروژه‌های غیرقانونی شهرک سازی در الاحواز العربی اشغالی با هدف تخلیه ساکنان اصلی آن و تغییر ترکیب جمعیتی ساکنان اصلی الاحواز صورت می‌گیرد. همچنین پروژه اسکان در جزایر خلیج همیشه عربی و دیگر جزایر در بندر جمبرون به دستور خامنه‌ای، معمم جنایتکار ایرانیان اشغالگر همچنان ادامه دارد.

فعال رسانه‌ای: “ابو فواد الاحوازی”

مترجم: فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا