الاحواز

فاجعه کرونا در احواز اشغالی به کودکان رسیده است

تعداد کودکان مشکوک به کرونا در احواز به 30 کودک رسید

 رئیس بیمارستان کودکان ابوذر احواز پایتخت گفت: در حال حاضر 30 کودک مشکوک به کرونا در این بیمارستان بستری‌اند و در میان این کودکان، نتیجه تست کرونای چهار نفر مثبت شده است.

مهاجر علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور احواز مرکزی ظهر امروز پنجشنبه در رابطه با آخرین مبتلایان به ویروس کرونا در دولت الاحواز اشغالی، گفت: طی شبانه‌روز گذشته، 178مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در کل الاحواز اشغالی شناسایی شد که با احتساب این موارد جدید، شمار مبتلایان این بیماری در الاحواز اشغالی به 3910 نفر افزایش یافته است.

پس از بازگرداندن اجباری شهروندان به سرکار وضعیت در تمام الاحواز اشغالی هر روز وخیم‌تر می‌شود. سخنگوی وزارت بهداشت نظام اشغالگر فارسها امروز گفت: «در استان خ و ز س ت ا ن(الاحواز اشغالی) در حال حاضر با وضعیت شکننده و طغیانی مواجه هستیم».

رئیس بیمارستان رازی احواز پایتخت اشغالی گفت: «کرونا به‌شدت در حال رخنه کردن در کل “خ و ز س ت ا ن”(جغرافیای اشغال شده الاحواز العربی) است، وضع به قدری بحرانى است که از هر دو مراجعه‌ کننده باید یک نفر بستری شود. حدود 60 بیمار با زجر تنفسی در ICU مستقر هستند و وضعیت این بیماران به‌شدت اسف‌بار است… این بیماری، بسیار وحشتناک و وحشی است… پیش از این تا این حد مراجعه‌کننده نداشتیم اما چند روزی است که مراجعات زیادی داریم. اوضاع “خ و ز س ت ا ن”( الاحواز اشغالی) در حال بحرانی شدن است».

حریرچی معاون کل وزیر بهداشت اشغالگران فارس امروز در تلویزیون گفت: روند کاهش نزولی بیماری کرونا در چند روز گذشته کندتر شده است و این یعنی هشدار. حریرچی همچنین به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در جغرافیای اشغال شده الاحواز العربی اشغالی هشدار داد.

فواد فرج پور

مركز اطلاع رسانى جبهه دموكراتيك مردمى احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا