الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستم

شرکت GILEAD مورد هدف رژیم اشغالگر ایران قرار گرفت

ایران اشغالگر در هفته‌های اخیر کارکنان شرکت علوم دارویی آمریکا، Gilead را هدف قرار داده است. این شرکت به دنبال ساخت واکسن برای درمان “بیماری کووید -19 که بوسیله ویروس کرونا” پدید آمده است، میباشد.

آرشیوهای اینترنتی عمومی که توسط رویترز و سه پژوهشگر امنیت اینترنتی بررسی شده است، از دست داشتن هکرهای رژیم ایران تروریستی پرده برداشت.

مطابق نسخه‌ای که در وب سایت مورد استفاده برای اسکن آدرس های ایمیل مشکوک، مورد استفاده قرار می‌گیرد، ایمیلی حاوی لینک‌های آلوده برای سرقت گذرواژه های این شرکت به یکی از مدیران آن ارسال شده است.

رویترز قادر به تایید موفقیت این حمله نیست.اوهاد زایدنبرگ، محقق اصلی شرکت امنیت اینترنتی اسرائیلی clearsky، که ردیابی نفوذ در فضای مجازی ایران جعلی را دنبال می‌کند، گفت: این تلاش بخشی از تلاش یک گروه تروریست ایرانی برای دستیابی به حسابهای پستی کارمندان این شرکت با استفاده از پیامهایی است که با هویت جعلی یک روزنامه نگار ارسال می‌شده‌اند.

دو محقق دیگر در زمینه امنیت اینترنت، که مجاز به صحبت در میان عموم نیستند تأیید کردند که دامنه‌های اینترنتی و سرورهای مورد استفاده برای نفوذ الکترونیکی، ارتباط مستقیم با ایران اشغالگر دارند. مأموران مقامات ایران اشغالگر در سازمان ملل متحد طبق معمول همیشه هرگونه دخالت در این حملات را تکذیب کردند.


علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

مترجم: فواد فرج پور
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا