الاحوازجغرافياي ايران جعليجهانملل تحت ستم

افزایش‌ خدمات تن فروشی در ایران اشغالگر

در ایام قرنطینه و هم حتی بعد از کرونا وضعیت آسیب‌های اجتماعی از چند جهت به مراتب بدتر شده و می‌شود. چون وضعیت اقتصادی اجتماعی بدتر شده فقر و نابرابری افزایش یافته است و چون کل حمایت‌ها و خدمات اجتماعی کاهش داده شده وضعیت آسیب‌های اجتماعی نیز بدتر شده است.

در بعضی مسائل دیگر مانند اعتیاد هم وضعیت به مراتب بیشتری ثبت شده در واقع در حالی که قبلاً یک روند کند و محدودی از امکان درمان معتادان در مراکز درمان اعتیاد وجود داشت، هم اکنون این خدمات متوقف شده‌اند، و از طرف دیگر فعالیت بسیاری از نهادها و موسسات که این خدمات را ارائه می‌دادند محدودتر گشت.

خبرهای فیک و دروغ در فضای مجازی در دست کنترل سپاه تروریستی پاسداران و کانالهای مرتبط با آن اینگونه تبلیغ می‌کنند که معتادین به بیماری کرونا مبتلا نمی‌شوند یا مصرف مواد می‌تواند مانع از ابتلا شود!. این گونه تبلیغات هدفمند که توسط برادران قاچاقچی سپاه ترویج می‌شود به‌ تشدید وضعیت منجر شده است.

جستجوی کلماتی مانند “ماری‌جوانا” و “گُل” و امثالهم، در موتورهای جستجوی اینترنت روند صعودی دارد. این به آن معنی است که در واقع تمایل به استفاده از این مواد بیشتر شده است.

اخیرا گزارشی تهیه شده بود راجع به ارائه خدمات تن فروشی در مراکز مختلف تحت نظر حوزه علمیه و خانه های عفاف برادران سپاهی و ملایان شهوت پرست در شرایط کرونایی که نشان می‌داد آن هم به طور نسبی رونق گرفته است بنابراین می‌شود گفت که ایران اشغالگر مانند سایر حوزه‌های اقتصادی سیاسی در حوزه اجتماعی هم وضعیتش بمراتب بدتر شده و بعد از کرونا و حتی در صورت کنترل کرونا هم با وضعیتی به مراتب وخیم تر از گذشته سر و کار خواهد داشت.

فؤاد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز

WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا