الاحواز

گزارش تصویری: فریاد مادر یکی از اسرای عرب احوازی و تلاش برای نجات فرزندش از مرگ

منابع مرکز رسانه‌ای الأحوازيه گزارش دادند، ديروز شنبه 20 اردیبهشت 99، خانواده و نزدیکان دو اسیر عرب احوازی در مقابل زندان شیبان (زندان مرکزی) شمال الاحواز اشغالی تجمع اعتراضی برگزار کردند تا از سرنوشت فرزندان خود پس از «قتل عام قیام اسرا و بازداشت شدگان در آوریل گذشته که توسط عوامل تروریست فارسها صورت گرفت، مطلع شوند.
 
این منابع خاطرنشان کردند، مادر این دو اسیر، سید مختار و سید جابر آلبوشوکه، پس از اطلاع از اعتصاب غذای فرزندان خود(در اعتراض به وحشیانه‌ترین شکنجه های مداومی که توسط عناصر اشغالگر ایرانی در زندان شیبان علیه اسرای عرب انجام میشود) مطلع گشت، با ضجه و زاری از مسئولین این زندان خواست تا یکبار فرزندان خود را ملاقات کند.

این دو اسیر به نامهای سید جابر و سید مختار که در سال 2011 به اسارت درآمدند، به مجازات اعدام محکوم شده بودند که این حکم با یک درجه تخفیف به زندان ابد تقلیل یافت.


جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز از مؤسسات دولتی و سازمان‌های بین‌المللی تصميم گیرنده مصرانه می‌خواهد تا هرچه زودتر با مداخله قاطع خود برای جلوگیری از ادامهٔ ظلم و ستم، جنایت و قتل عام اسرا و بازداشت شدگان احوازی بدست اشغالگران فارس، اقدامات لازم را برای آزادی آنها مطابق با معیارها و پروتکل های حقوق بشری بین‌المللی انجام دهند.


علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

مترجم: فواد فرج پور
WWW.ALAHWAZ.COM

https://www.youtube.com/watch?v=3Shc6kgT-_A

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا