جهان

“فورمیکه” : ایران(جعلی) با وجود فرهنگ غنی(فرهنگ ملل غیرفارس تحت اشغال آن) و پر افتخار باستانی، اکنون به یک کشور(جغرافیای سیاسی) در ظلمت فرو رفته تبدیل شده است

نشریه تحلیلی ایتالیایی فورمیکه درباره چالش‌های رِژیم ایران اشغالگر وهمچنین ضرورت تغییر این رژیم نوشته است:

“کرونا” ویروسی که میتواند باعث تغییر رژیم در ایران شود

ضعف رژیم ایران (اشغالگر) در کنترل شیوع “کروناویروس” نارضایتی مردم (ملل غیر فارس تحت اشغال) نسبت به رژیم را افزایش داده است.
آیت الله ها سعی میکنند از شیوع “کروناویروس” حداکثر استفاده را ببرند، آنها به این بهانه به دنبال رفع تحریمهای بانکی خود هستند.

اما چگونه این رژیم(جعلی) نیازمند رفع تحریم برای کنترل شیوع “کروناویروس” است، در حالی که این رژیم، کمکهای بشردوستانه “پرزیدنت ترامپ” را نپذیرفت. حتی آیت الله علی خامنه‌ای (موتور محرکهٔ تروریسم در منطقه) اتهاماتی مبنی بر آمریکایی بودن “کروناویروس” مطرح کرد و کمک تیم پزشکان بین المللی را هم نپذیرفت.
بنابراین، بحث نیاز ایران (اشغالگر) به رفع تحریمها برای غلبه بر “کروناویروس” بهانه‌ای است که رژیم (اشغالگر) ایران برای سوءاستفاده از شیوع این ویروس به دنبال آن است.

(جغرافیای سیاسی) ایران با وجود فرهنگ غنی(ملل تحت اشغال آن)، مدنی و پر افتخار باستانی، اکنون به یک کشور در ظلمت فرو رفته تبدیل شده است. به نظر میرسد حکومت دینی و فاشیستی کنونی ایران (اشغالگر) بیشتر درگیر ضربه زدن به حقوق بشر و همچنین صدور تروریسم است.

در حالی که 80میلیون ایرانی(90 درصد ملل غیرفارس تحت اشغال فارسها)، که بیش از نیمی از آن کمتر از 30 سال سن دارند، برای ارتزاق خانواده‌های خود مشکل دارند، قیمت برق آب و مواد غذايی بيش از 60درصد افزايش يافته و شیوع “كروناويروس” نيز از كنترل خارج شده است
امروز جمهوری اسلامی با اقتصادی رو به فروپاشی و تلاشهای غیرعاقلانه برای مقابله با شیوع “کوروناویروس” با یک فروپاشی واقعی اجتماعی و حتی فروپاشی دیکتاتوری فاسد تئوریک آخوندی روبرو است.

از زمان انقلاب ۱۹۷۹(۱۳۵۷) ، سرقت میلیاردها دلار از جیب مردم(ملت‌های غیرفارس)ایران، برای صدور تروریسم و تأمین بودجه گروههای ستیزه جوی فرقه گرای شیعه در سراسر منطقه و صرف میلیارد ها دلار برای برنامه هسته‌ای نظامی هنوز هم ادامه دارد.

از آنجا که هیچ گونه توافقی با آیت الله ها وجود نخواهد داشت، تنها سیاست پایدار برای ایالات متحده تشویق به تغییر رژیم است.

تصاویر تظاهرات ضد رژیم برای همیشه در ذهن ها زنده است و متأسفانه همچنان، سپاه (تروریستی) به سرکوب شدید و استفاده از مهمات جنگی علیه تظاهرکنندگان ادامه میدهد.

در مقایسه با گذشته به نظر می رسد اعتراضات امروز تهدیدی بسیار بزرگتر برای حکومت فرقه ای ایران (اشغالگر) است. اکنون قیام طبقه کارگر، دانش آموزان و برای اولین بار طبقات فقیر، حوزه اعتراضات مردمی را گسترده تر کرده است.

این پیوند اقشار مختلف در مقابل رژیم به دلیل فروپاشی اقتصادی قوی تر شده است. تورم و بیکاری در حال افزایش است.
نوامبر گذشته، افزایش ناگهانی قیمت سوخت منجر به اعتراضات مردمی گسترده در صدها شهر شد. حدود 1500 نفر به دست پلیس و نیروهای (قاتل) امنیتی جان باختند. معترضین با شعارهای خود دخالت ایران(اشغالگر) در درگیریهای خاورمیانه را محکوم کردند.
اخیراً خشم از رژیم ایران اعتراضات را در لبنان دامن زده است. جایی که حزب الله از همه جهات توسط طهران تأمین میشود.

رژیم(خونریز) ایران چهل سال است که تروریسم را به عنوان ابزاری اساسی در استراتژی خود به کار می گیرد.
مذاکرات “باراک اوباما” با رژیم ایران، قطعاً برای كاهش سرعت توسعه طلبی های منطقه‌ای رژیم و برنامه هسته‌ای و موشكی آن، كمكی نکرد.

بنابراین زمان آن فرا رسیده است که مردم(منظور ملت‌های غیرفارس تحت اشغال) ایران زندگی خود را عاری از یوغ آخوندها(و فارسها) تصور کنند. با دولتی منتخب دموکراتیک که آزادی های اساسی آنها را احیا کند.

عدالت، حقوق بشر، حقوق زنان، حقوق ملتها، همراه با یک سیاست خارجی غیر پرخاشگرانه و بدون حمایت از تروریسم بین المللی و بدون دخالت در کشورهای همسایه از طریق ستیزه جویان شیعی و البته خروج از مسابقه برای دستیابی “مخفیانه” به سلاح های هسته‌ای، نتیجه پیروزی (این ملت‌ها) بر رژیم آخوندها است.

منبع: روزنامه فورمیکه

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز
WWW.ALAHWAZ.COM

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا