الاحواز

عدم جدیت رژیم ایران اشغالگر منجر به قرنطينه 9شهر در الاحواز اشغالی شد

طبق گزارش منابع خبری الأحوازيه، غلامرضا شریعتی، حاکم نظامی (فرماندار) الاحواز اشغالی اعلام کرد که درصد مبتلایان به بیماری همه گیر کرونا در استان (الاحواز اشغالی) به 200 درصد طی یک ماه رسیده است. عصر دیروز یکشنبه 21 اردیبهشت وی در مصاحبه تلویزیونی رژیم ایران اشغالگر، بدون ذکر رقم دقیق تعداد مبتلایان و جان باختگان در مناطق احواز اشغالی، تأیید كرد كه تعداد بیماران کرونایی در بیمارستانها به 60 درصد افزایش پیدا کرده است.

این منابع خاطرنشان کردند: در طی روزهای گذشته بطور متوسط ​​روزانه 200 مورد جدید کرونایی در الاحواز اشغالی ثبت شده است. دلیل این فاجعه بشری، سهل انگاری و سیاست‌های از پیش طراحی شده ایران اشغالگر در انتقال مبتلایان از شهرهای فارس نشین به شهرها و زندانهای الاحواز اشغالی است تا بدین ترتیب با گسترش این بیماری، از آن بعنوان حربه‌ای برای کشتار شهروندان و زندانیان عرب الاحوازی استفاده کند.

از جمله، شریعتی حاکم نظامی (فرماندار) الاحواز اشغالی گفت: در حال حاضر 9 شهر در استان (شمال الاحواز اشغالی) برای جلوگیری از شیوع این بیماری همه گیر بسته و قرنطینه شده‌اند. وی تأیید کرد که کرونا در حومه شهرها شیوع بیشتری دارد.

این درحالی است که زین الدین موسوی، نمایندهٔ حاکم نظامی (فرماندار) عبادان اشغالی روز یکشنبه اعلام کرد که این شهر وارد فاز قرنطینه کامل خواهد شد و ورودی و خروجی‌های این شهر به روی دیگر شهرها یعنی الاحواز (پایتخت) و المعشور اشغالی(بندر ماهشهر) بسته خواهند شد.

مدیرکل زندانهای رژیم اشغالگر ایران در الاحواز اشغالی اعلام کرد آزمایش‌ها، تست مثبت ابتلای برخی از زندانیان (اسرا و بازداشت شدگان) را تایید میکنند، اما این افراد بزودی و بدون مراجعه به بیمارستان بهبود خواهند یافت.


علی حردانی پور الأحوازي

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی احواز

مترجم:فواد فرج پور
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا