دیدگاه‌ها

(( وقوع جنگ حتمي است و خامنه اي تروريست، پاي ميز محاكمه خواهد ايستاد))

 سياست هاي زيركانه ترامپ در مقابل نظام آخوندي و اعمال فشارهاي حداكثري در مدت زمان خيلي كوتاهي، اين نظام استبدادي و ضدبشري را ازپا درآورد و رمق خونخواري و خونريزي را از ملاها گرفت.
نشانه هاي كاملا علني و واضح وجود دارد كه از شكست و تسليم خفت بار خامنه اي و مزدورانش خبر ميدهد.
قيام هاي سراسري و پي در پي ملت ها، قتل و سركوب هزاران نفر از معترضين، برخورد بسيار خودسرانه و نامناسب نظام با وضع سلامت مردم در پشيگيري از كرونا و وقوع فاجعه قرن در جغرافياي موسوم به ايران، گسترش فزاينده فقر و گرسنگي و تورم رو به افزايش و نبود حداقل امكانات بهداشتي، خود زني و خودكشي نظام تروريستي ملايي با شليك عامدانه و قاصدانه به هواپيماي اوكرايني و امروز شليك مأموران نظام به نيروهاي خودي در خليج عربي ، اینها گوياي يك حقيقت و واقعيت است و آن ضعف چشمگير نظام آخوندي و سراسيمگي حاصل از اين ترس است.
اول از همه خوبست بدانيم كه جهان به دنبال يك تغيير كاملا جديد است تغييري كه افول اين نظام و اين فرقه فاسد را بهمراه خواهد داشت.
شكست و محاكمه ي خامنه اي جنايتكار، يعني تعطيلي تمام دستگاههاي آدمكشي منطقه اي و جهاني است.روزي كه خامنه اي پاي ميز محاكمه بايستد تمام هسته هاي پيدا و پنهان سپاه و مزدوران نظام در امان نخواهند بود و براي هميشه اين جرثومه تباهي از قاموس زندگي مردم جهان رخت خواهد بست و دنيا غرق صلح و آرامش خواهد شد.
جهان به يقين دريافته است كه هرگونه تسامح به اين نظام خونريز سبب خواهد شد كه موتور دستگاههاي تروريسم روشن بماند و سوخت اين دستگاههاي ترور، همان انسان هاي بيگناهي است كه خامنه اي تروريست، به بهانه هاي واهي، غير قاتوني و ضد انساني به كشورهاي منطقه ورود و آن ها را به ورطه نابودي كشانده است و با شعله ور ساختن آتش فتنه و كسب قدرت ، ميليون ها انسان را به خاك و خون كشيده و هزاران هزار نفر را مجبور به ترك خاك وطنشان ساخت اما اين دنيا دار مكافات است و نظام آخوندي يقينا بايد جوابگوي تمام اقدامات تروريستي اين سالها باشد.
اضمحلال اقتصادي نظام و درصد بالاي نارضايتي از سياست هاي شوم خامنه اي، ملت هاي تحت اشغال را براي خيزش اعتراض آميز ميليوني، متحدتر ساخته است.
پیدایش مقبره هاي دسته جمعي معترضين مسالمت آميز و مخفي نگه داشتن مبتلايان كرونايي و مشكلات سهمگين اقتصادي و گراني رو به افزون و تورم نجومي همه اينها ملت ها را براي اعتراض هاي يكپارچه مصمم تر خواهد نمود.سيل خروشان و خشم فزاينده مردم معترض ، ريشه نظام را براي هميشه خواهد خشكاند.
اما اين نظام در انتهاي خط قرار دارد و با خفت تمام، كشورهاي تحت اشغالش را يكي پس از ديگري ترك خواهد نمود و مزدورانش را به دليل عدم توانايي تامين بودجه تروريسم، به حال خود رها خواهد نمود.
ما فرزندان ملت هاي مبارز و تحت اشغال آخوندها و بخصوص مبارزين مجاهد احوازي ، تا افشاي كامل نقشه هاي سياه خامنه اي و سپاه تروريستي اش و احقاق كلمه مقدس آزادي خواهيم ايستاد.

سيد علي طباطبايي
پژوهشگر و تحليلگر سياسي

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا