الاحواز

فرماندهان تروریست سركوبگر اعتراضات اسیران زندان شيبان و زندان الهویره (سپيدار) احواز اشغالی تكريم شدند

به گزارش منابع اطلاع رسانى جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز، على رضا بابايى رئیس جنایتکار اداره زندانهای الاحواز اشغالی از فرمانده یگانهای ویژهٔ ترور و دو تن از دستیاران وی به دلیل نقش شان در کشتار و سرکوب اسیران احوازی در اعتراضات زندانهای مرکزی احواز (زندان شيبان)و زندان الهویره (سپیدار)،که در تاریخ 11 و 12 فروردين ماه 1399 رخ داد، تجلیل و تقدير كرد.

بابایی جنایتکار با اهداى لوح تقدير به سرهنگ محمدعلی غزلى، فرمانده یگانهای ویژه ترور در الاحواز اشغالی و مسؤولين عملیاتی و اطلاعاتی در این واحدها به پاس شركت در سركوب اعتراضات اسیران این زندان‌ها از زحمات آنها!!! تقدیر کرد.

در واقع اين تكريم برهان روشنى از رويكرد مقامات امنيتى و قضائى تروریست ايران اشغالگر و شركت مستقيم آنها در جنايت عليه اسیران عرب احوازی و بازداشت شدگان دربند است كه با صدور دستور به فرماندهان مزدور خود موجب قتل، و زخمى شدن و سرکوب اسیران شده‌اند.

در اعتراضات زندانهای احواز اشغالی بيش از 16 اسیر شهید، وبيش از 122 نفر دیگر با گلوله اسلحه وينچستر، گاز اشك آور و نیز آتش سوزى مجروح شدند، بطورى كه جراحات بعضى از آنها جدى است. بيش از 75 نفر شكنجه شدند و تاكنون بعضى از آنها در سياه چاله‌های انفرادى رژیم در زندان شيبان معروف به “سگدونى” در گرماى طاقت فرساى بيش از 45 درجه بسر ميبرند.

فواد فرج پور

مركز اطلاع رسانى جبهه دموكراتيك مردمى احواز
http://WWW.ALAHWAZ.COM
https://t.me/adpffarsi

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا