دیدگاه‌ها

خامنه‌ای و سیستم حکومتی بکُش تا زنده بمانی

سیستم حکومتی سلطنت مطلقه ولی فقیه، که بنیانگذار این تفکر منحط شوم، شخص خمینی بود و خامنه‌ای تبهکار، میراث دار آن ملعون هست، هیچکاری خارج از اراده این جانیان انجام نمی‌شود و بطورخاص مسائلی که به بقا و فنای نظام مربوط می‌شود، تنها تصمیم گیرنده شخص ولی فقیه می‌باشد و هر ترفندی، برای اینکه جانی اول حکومت را از مهلکه بیرون ببرند، حرف گزافی نیست. در همین رابطه بعد از کشتاری که در آبانماه 98 به دستور خامنه‌ای صورت گرفت، این قصاب بالفطره و پوپولیست کثیف منفور در هنگام قتل “جورج فلوید” سیاه پوست آمریکایی توسط پلیس آمریکا، در سخنانی ضدآمریکایی گفت:
“مردم را می‌کشند زبانشان هم دراز است.”

این جملات در مورد اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا توسط کثیف‌ترین دیکتاتور خودخوانده ای زده می‌شوند که در اعتراضات مردم در آبانماه 98 نسبت به افزایش قیمت بنزین، 1500 نفر بیگناه را در خیابان‌ها قتل عام کرد و صدها تن دیگر را به زندان‌ها انداخت.
آیا حق مردمی که نسبت به افزایش قیمتها اعتراض کنند، قتل و کشتار است؟

این دیکتاتور مذهبی خونریز در اظهاراتی بی شرمانه دیگری گفت:
“دادگاه‌های غرب را در فیلم‌هایشان هیچ اصلا تعرضی، تجاوزی به متهم ندارند. و تا یقین حاصل نکنند حکم صادر نمی‌کنند. البته این فقط در فیلم‌هایشان است. حالا بروید آمریکا را ببینید چه کار می‌کنند. هزاران نفر را به صرف حضور در خیابان به زندان می‌اندازند!!!”

این فرمایشات رهبر همان حکومت اشغالگری است که چهارشنبه سیاه در المحمره الاحواز اشغالی، انتفاضه 2015 الاحواز اشغالی، تجاوزهای ماموران او به زندانیان کهریزک، کشتار کوی دانشگاه، اعتراضات 88، و اخیرا اعتراضات 98 را رهبری می‌کند. همان حکومت خودکامه تمامیت خواه اشغالگری که بعد از کشتن 1500 نفر در خیابان‌ها و به گلوله بستن بیش از 146نفر در نیزارهای معشور با مسلسلهای سنگین، که 250 نفر آنها را به گردن گرفته و هم اکنون صدها و شاید هم هزاران نفر را در زندان‌ها دارد، حکم اعدام سه نفر دیگر را نیز تصویب کرده است. سه جوانی که دادگاه علنی نداشته‌اند و وکلای آنها منجمله مصطفی نیلی گفته‌اند:
“به پرونده‌های موکلانمان دسترسی نداریم” (منبع‌: hra)


فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا