الاحواز

ابتلای تمامی ملت الاحواز به کرونا: هدف رژیم اشغالگر ایران

پس از تلاشهای مقامات جنایتکار ایران اشغالگر در اجرای طرح انتقال ویروس کرونا که منجر به شیوع گستردهٔ آن در الاحواز اشغالی شده، یکی از مقامات رژیم به نام “محمد علوی” رئیس اداره بهداشت در شمال احواز اشغالی گفت: ویروس کرونا بیماری جدیدی است و تا به حال واکسنی برای آن یافت نشده است. بنابراین همه به این بیماری دچار خواهند شد. و ما باید با مردم برخورد كنيم تا به تدریج به ویروس كرونا مبتلا شوند.

این گفته‌ها حاکی از سیاستهایی است که رژیم اشغالگر ایران قصد ندارد هیچ گونه اقدامی برای جلوگیری و مهار این بیماری همه‌گیره جهانی برای ملت اسیر احواز اشغالی انجام دهد. این رژیم اشغالگر تمام سعی و تلاش خود را برای گسترش این ویروس در میان ملت عرب و کشتار جوانان احوازی بکار می‌برد.

لازم به ذکر است که نظام اشغالگر آخوندی و نظام پهلوی ها بیش از 9 دهه است که تلاش خود را برای پیشبرد سیاست تغییر دموگرافیک الاحواز العربی اشغالی (تغییر ترکیب جمعیتی و جامعه انسانی یک سرزمین) بکار بسته‌اند اما در برابر مقاومت وايستادگی این ملت غیور عرب همچنان شکست می‌خورند.

از سوی دیگر نظام خونخوار اشغالگر فارسها شروع به بازگشایی تمامی شرکتها و اماکن مذهبی در الاحواز اشغالی نموده. جنايتكار “غلام رضا شریعتی” حاکم نظامی احواز اشغالی از افزایش 200درصدی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا ظرف یک ماه گذشته خبر داد. وی روز یکشنبه گذشته در تلوزیون فارسها بدون اعلام آمار دقیق مبتلایان گفته بود که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان 60درصد افزایش یافته است.

دیروز وزیر بهداشت دولت غیرمشروع ایران اشغالگر اعلام کرد که 71نفر از هموطنان ظرف 24 ساعت گذشته جان باخته‌اند. این آمار بدون احتساب آمار مبتلایان و متوفیان در وطن عربی الاحواز اشغالی بوده است.

على حردانی پور

مترجم: احمد غافلی زاده جلیعه

مرکز اطلاع رسانی جبهه دموکراتیک مردمی الاحواز


WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا