الاحواز

خبر محرمانه از فرمانداری نظامی الاحواز اشغالى (استانداری)

بر اساس خبری که از طریق کارمندان فرمانداری نظامی الاحواز (استانداری) دریافت شده، شریعتی جنایتکار فرماندار نظامی رژیم اشغالگر در الاحواز که به اتفاق همسرش با اسدبیگی و رستمی همدست بوده‌اند، تلاش می‌کرده‌اند تا روند دادگاه از طریق تلويزيون پخش نگردد. بهانه آنها جو بد امنیتی و شورش در شرکت سبع اتلال (هفت تپه) بود!.

طی امروز و روزهای آینده قرار است با هماهنگی شریعتی و معاونت سیاسی رژیم در الاحواز اشغالی و نیز فرمانداری نظامی سوس (شوش) با تعداد زیادی از کارگران سبع اتلال و مردم منطقه و چند تن از مسئولین شهر سوس تماس گرفته بشود تا از آنان پرسیده شود که آیا جو آرام است یا خیر؟ شریعتی و همسر وی قصد دارند به دروغ به طهران اعلام کنند که در اثر درز خبرهای دادگاه و برگزاری آن، امنیت منطقه به خطر افتاده و جو ناآرام شده است تا موفق شوند جریان دادگاه را متوقف ساخته یا از پخش رسانه‌ای آن جلوگیری کنند.

همکاران و مردم شریف و هوشیار منطقه اعلام کرده‌اند که آرامش خود را حفظ کرده و هیچگونه ناآرامی را براه نخواهند انداخت. تشنج توسط فرمانداری نظامی رژیم و عوامل کارفرما همیشه ایجاد شده است و شایعه سازی های شریعتی فرماندار نظامی رژیم در الاحواز اشغالی برای متوقف ساختن پخش اخبار دادگاه است.

فواد فرج پور

مرکز اطلاع رسانی جبهه دمکراتیک مردمی الاحواز
WWW.ALAHWAZ.COM

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا